Hello again ;)

Här idag igen! Duktigt ;)

Idag har jag jobbat..!! Trött som tusan imorse men va in på jobbet kl 7..!! Så skönt att man orkar in tidigt så man kan gå hem tidigare =) Me like!

På hemvägen regnade det... =/ blä...!!!! När jag varit innanför dörren några minuter så åkte vi på en gång.. till electrolux sen till kebaben.. Gick hem i regnet en gång till.. =( Wissam skjutsade oss dit..

Sen gick på visning av 3:an i huset bredvid! Inte värd pengarna... visst den va ljus och fin men våran är mer påkostad ;) Om man ser till köks"maskiner" och sånt..! Även badrummet.. Men ack va skönt det skulle vara med en balkong och "riktiga" rum överallt...!! Men vi lär nog vänta tills en annan kommer som inte är renoverad och renovera själv..! Och jag skulle ju helst vilja ha en fyra, eller ett hus ;)  Inte kul att köpa en lgh för en mille och inte va helt nöjd med inredningen liksom! Skulle nog velat haft andra tapeter i båda sovrummen sen rostfria grejjer i köket till att börja med..! I love våran kyl/frys, inte sett nån jag tycker är snyggare design på, och den finns inte längre =( Fast man kanske kan få tag på den på nått sätt.. Lite jobbigt att ta med när man väl flyttar ;) Men jag skulle verkligen vilja ha den forever!

Såg nyss på Lyxfällan, fan vad dom tjänar pengar??! Va hade dom för jobb? Sjukt att dom hjälper människor som har så jäkla gott om pengar om dom bara använde dom rätt.. Som sagt LYX-problem... Dom slösar ju bara och VET att dom gör fel...Dom kan väl tänka till.. Fel å hjälpa dom som verkligen behöver det istället? Själv kommer man aldrig ha så mkt pengar i månaden tror jag..!! Tyckte dom sa att dom hade inkomst på 37000 tillsammans i månaden, och då antar jag att dom menar efter skatt? Det skulle inte jag tacka nej till..! Men dom bodde ju inte direkt superlyxigt... verkligen slöseri på annat där!! Jaja.. vad är väl en bal på slottet =P

Nä nu ska jag hoppa i säng! Kanske kika lite på TV till..! Men där ligger momme och sover.. Ska nog släpa han till sängen istället.. Måste ju bara berätta! Han hade satt på en diskmaskin idag (!!) Stort! hahaha! =P

Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Nudel

Gratulerar till din karls framsteg (maskinen) ;)

2007-04-20 @ 00:29:47
URL: http://nudlan.blogg.se
Postat av: Emma

Woe, sätta på diskmaskinen har faktiskt Henke inte lyckats med..ÄN iaf..*asg*

2007-04-28 @ 20:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0