Tidigt igeeen

Ja idag är jag uppe med tuppen ;P haha..

Fan jag kan inte sova nå länge, men iofs finns det ju en naturlig förklaring.. Jag går ju och lägger mig en aningens tidigt för att vara helg..! Men jag orkar fasen inte..!

Idag ska jag på vårmässan, kolla på Hannah =D Kanske händer det att man råkar köpa nåt =P Men jag vette tusan vem jag ska gå med.. hmm.. kanske bara blir jag. Hannah skulle kolla runt lite efter hon sjungit! Så då går jag väl en sväng med henne..!

Veckan gick inte lika fort nu som jag tycker dom senaste veckorna har gjort..! Men helgen lär väl springa iväg som vanligt.. Och icke är man ledig på måndag..! Men skönt ändå att va ledig på tisdag.. Och på måndag kommer det nog vara rätt lugnt och skönt! Jag ska va ledig nästa klämdag eftersom vi ska till Strömstad och Göteborg v 20..!

Undra vad man ska ta och äta till frukost då? Har ju rätt mkt i kylskåpet nu =) Men det dumma är att eftersom jag är sååå lat så kommer mkt bara ligga där och bli dåligt så man måste slänga.. =/ Jag skulle vilja göra som Nudel ;) Typ veckohandla.. Men jag kommer nog inte orka göra mat för det, fast iofs är det lättare när man vet varje dag vad man ska äta.. well well.. nåt att fundilera över!

Just ja, Nudel hade rätt! ;)

Nu ska jag kika vidare här sen kanske det blir gröt, fil eller mackor.. eller alltihop =P moahahah!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Veronica

GRATTIS!!
Om jag fattat det hela rätt? :D

2007-04-28 @ 10:23:19
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Nudel

YES! Jag är bästigast på att klura ut sånna här saker. Vilken vecka är du i nudå? =D Äntligen blev det eran tur, STORT GRATTIS!!

2007-04-28 @ 23:20:29
URL: http://nudlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0