Alla hjärtans dag i efterskott ;)

Ja jag fick ju inget av Mohammed igår.. Men idag när ja kom hem hittade jag en parfym (armani) som jag velat ha i sovrummet =D och ett av "kärleks-checkar" korten jag gav till han.,.hehe..den det står "vad du vill" på!! Så nu ska jag komma på nåt bra! ;) Sen fick jag en till parfym oxå, den hade han tänkt spara sa han och ge till mig lite längre fram för att jag skulle bli glad =) Men han kunde inte hålla sig så jag fick den och han sa några snälla ord! Dom kan om dom vill..! Fast dom vill ju så sällan =P

Det har varit en dammsugarförsäljare här ikväll..!! haha! Fick en REN matta allafall!! Och lite rengjort i soffan, vi sög upp ett örhänge under kuddarna i soffan som Mohammed tappat för länge sen! Han trodde han spolat ner den i toan..haha! Försäljarn hade aldrig varit med om att det kom fram nåt sånt "värdefullt", bara nån krona då och då eller va han sa..! *s* Killen hade varit hos Timmy först och då uppgav han mommes nr.. och han sa ju inte nej! Men det vart inget köp! Tar emot lite att köpa en dammsugare för typ 25.000 (!!) Men bra sak! Testade först med min skit till dammsugare och sen med den, kom ju upp hur mkt damm som helst från mattan..! Man skulle fan haft en sån där när man har barn.. tänk va dom kryper omkring i på golven..! Va bra för allergiker och det fanns ju massa funktioner, bla bla bla..! Är ju en jättebra sak men man har ju inte pengar att lägga på det just nu.... Nog om detta =P

På lördag blir det som sagt utgång igen (!!) Men det ska bli kul..! Linda, Jenny, Annso kommer hit.. Sen kanske Diana och Hanna.. hoppas =)

Och jag har hittat en klocka jag vill ha!!! Pilgrim, grymt snygg!! Va nån som tipsade om den i sin blogg..! Me want! typ 1000 spänn...! Inte så farligt!

Oh shit nu va klockan mkt.. måste sova!!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Linda

Va gulligt av honom! =)

2007-02-16 @ 08:29:22
Postat av: Emma

Hihi..han måste ha hört oss på lunchen ;-)

2007-02-16 @ 09:43:08
Postat av: Lotta

Ja det är tur att han kan va gullig ibland =)
Ja han måste ha gjort det ;)

2007-02-16 @ 09:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0