Mat - Dag 17

Frukost
Fil - Müsli

Mellanmål
inget

Lunch
Potatis Lax Hericots verts

Mellanmål
Banan

Middag
Ris och kyckling-gegga (not så nyttig, men god =))

Övrigt
Lite småsmakningar av överbliven smet från bakningen *mums*

Ja idag vart det inte lika bra dag som igår, men imorrn ska jag träna igen allafall =) Jag har stått i köket sen jag kom hem runt 16 tiden till typ 20..!! Bakat, har fikabröd imorrn.. det var sisådär. =/ Men det är ju insidan som räknas ;) Försökte ju allafall! Godkänt allafall..! Gjorde kycklinggegga som jag aldrig testat förut, hittade på lite! Vart gott!! Och fett..! Men what the fuck.. Mat får vara lite fet =) Nu ska jag kolla på Top Model! Make overs skulle dom få idag *spännande*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0