Mat - Dag 9

Frukost
Fil - Müsli

Mellanmål
Banan

Lunch
Mcd QP Minimorötter Mjölk

Mellanmål
Minimorötter

Middag
Potatis - Fiskbullar

Övrigt
en ostmacka

Börjar gå segt nu känns de som..har gått en vecka.. vissa stunder känner man att man skulle vilja slänga i sig mat för 5 pers..!! Men jag har inte så väldans mkt sötsug.. men som idag när jag åt middag.. jag gjorde en matlåda tills imorrn.. kände att ja lätt hade kunnat stoppa i mig den oxå bara för att det är så GOTT..!! Då skulle ja ha ätit 4 potatisar och en fiskbulleburk *normalt* Hur stor mage har jag!? haha..! Jag skulle nog kunna klara mig utan godis om jag fick äta hur mycket mat ja ville ;P Men det funkar ju inte heller! Fast ja kanske känner så nu bara för att jag inte ätit "så mkt" idag..? Fast det har jag ju iofs, eller inte lite allafall..+ att jag älskar fiskbullar (i dillsås) och det var evigheter sen jag åt det.. Ja! Så får det va! Nu måste jag sluta tänka på mat!! Herrå!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Aaa, vi har bara bokat flygstol. Vi flyger till Bankok, å tänkte väl stanna där i 2 nätter eller så. Sen åker vi vidare. Men vart har vi inte kommit överens om. Kalles family vill gärna åka till Similan Island, för att det ska va sånt himla bra dyk o snorkel ställe. Men för mej som inte gör nånting av det, så känns det lagomt peppat.
Jag vill åka till nån fin strand, där man kan bada o sola. Å äta massa glass o äta ananas :D
Vart var ni nånstans?

2007-02-13 @ 21:37:08
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Veronica

just ja, 2 veckor ska vi va borta! :)

2007-02-13 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0