Sista kvallen

Yes it is! Vi har nyss varit och atit pa favoritstallet Carnivore, sa jakla gott!

Idag har momme varit lite krasslig..vi har bada blivit lite kofylda! Sa han lag och sov ett tag pa dan, jag va vid poolen.. Sista solen =) Ville ju fa mer faaarg =P Vid halvfyra kom det stora tjocka moln sa da gick jag till "rummet" och duschade och borjade fixa med packningen.. Bussen gar harifran vid 16 imorrn.. Vette tusan vad man ska gora tills dess i varmen utan att kunna bada. Eller man kan ju det men jag tycker det blir knoligt nar man har packat allt och sa... Vi sitter nog har ett tag kanske..

Kanske har latit lite knallig nar jag skrivit ibland men det har varit valdigt SKONT att vara har =D

Nar vi kommer hem sa vantar som sagt kebab och PRISON BREAK pa datorn!! *wiiie* =P

Och sen pa mandag borjar vardagen igen! well... ar ju ett tag kvar nu tills man blir ledig! Ska val forsoka gora nagra paket pa jobbet..! Tankte allafall hinna minst 6 i feb.. Da har jag gjort dom beodrade 8!

Kanske skriver en svang imorrn annars hoppas jag att vi tar oss hem den laaange vagen i det TRANGA planet =/ va faktiskt det varsta jag flygit nangang tror jag! Varre an vanliga plan till typ spanien! Och tank er det i typ 14 h... not nice! Finskt shit! =P

Aloha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0