STÖVLAR

Yeees =D Har köpt TRE stövlar på Crispin.. igår! Det var 70 %...!! Dom skulle ha gått på ca 4000 och jag betalade bara 1200 FÖR ALLA TRE... wiiiie!!!  =) Ett par kostade 1700.. och jag fick tre för under det priset =) Nöööjd!! Så kul med skor! Och kläder iofs =) Men jag vet inte vart jag ska få plats med allt.. måste flytta till ett stort hus med "walking closet" =) *vill vill vill* hehe! Eller så kanske jag får göra om lite här i datarummet så man får plats med lite skor.. fast det skulle inte bli snyggt.. men jag har ingenstans att ha dom...... hmm...

Igår vart det utgång! Linda kom hit och vi käkade tacos.. sen kom Hannah.. Vi gick först på Oscar och hängde in jackorna..sen gick vi till O´learys, där va det Karaoke! Hannah sjöng två låtar! Hon är skitbra =) Jag och Linda stog och hejjade längst fram och körade lite ;P Det var trevligt!

Linda och jag skulle ha gått en promenad idag men det vart inget.. trodde det va för kallt jag men sen när jag gick ut va det rätt skönt.. Jag och momme åkte och hyrde 3 filmer.. Har sett en nu.. Snake nånting... fy fan! äckligt, massa ormar löst på ett plan! Får se om det blir en till film sen... Ska se ett avsnitt av Prison Break sen oxå..

I veckan SKA jag träna! Nånting..!! Får se vad det blir..

Herrå

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, det är nog så.
Men eftersom vi är 5 stycken som ska åka, så har alla olika viljor å man måste komma överens om vart man vill åka :]
Men det löser sej nog!

2007-02-13 @ 11:29:47
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0