ÄNTLIGEN =D

VI HAR    B O K A T   R E S A

Tjoho =D

Vi åker  I M O R R N....!!!!  Har lite smått panik nu!! Måste packa och fixa hundra saker...!!! Så jag hinner inte skriva så mkt =P

Men jag ska på jobbet en stund på morgonen imorrn.. Planet går 21.25 (?) typ... Så jag ska jobba fram till lunch..! Sen går jag på SEMESTER =D =P =D =P

Så vi ses igen den 5 februari =) Blir borta 2 veckor men vi kommer hem på en fredag så jag är ledig då!

Fattar ni??!! Jag ska ååååkaaa!!! =D Wihooo!! Momme va inte jätteförtjust i den här resan men ja tvingade han att boka =P Va fan det kommer inte bli billigare, och blir det det så får man leva med det =) Inte värre än så..! Vart 17226 sammalagt.. ospec till Krabi/Koh Lanta..!! Hyfsat pris med tanke på att dom legat rätt högt i pris hela tiden... Bara jobigt med dom här små extra betalningarna hit och dit.. transfer..bokningsavgift mm.. Skulle ju va kalas om det var det pris det stog. jaja...!!! =D

Jag ska DYKA =D solaaa..... fan va skönt!

Herrååå!! Kommer säkert uppdatera lite där nere oxå! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh va kuuul!!
Ja avis jag blir!
Vi var på Koh Lanta när vi var där sist. Fint!
Nu måste jag oxå kolla efter resor! Peppad!
Fast vi kan inte åka förrän i slutet av februari ändå :[

2007-01-17 @ 19:11:59
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Å fy så härligt det låter!!! Ä N T L I G E N kommer ni väg iaf!

2007-01-17 @ 19:56:59
Postat av: amirasmamma:-)

ha det så trevligt på semestern och skicka lite varm sol till oss frusna stackare hemma i sundsvall!

2007-01-17 @ 21:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0