BANGKOK

yes..nu har vi varit har sen i tisdags.. kl 13 kommer taxin och ska skjutsa oss till flygplatsen... Momme ligger och sover nu..

Det vart inte sa mkt shopping faktiskt  =/ Men jag har kopt en kavaj, en vaska och en jacka, hehe inget speciellt Thai-kop direkt.. Sen lite smink oxa! Lappglans ;) Men jag har inte hunnit fixa nagra klockor till tjejerna..sorry! Men ja sag inga direkt jattefina och bra pris. Vi har inte gatt sa mkt pa marknad mest bara i shoppingcenters..

Igar akte vi till Siam-park, men det var inge bra =P sa vi akte darifran pa en gang.. dom holl pa att bygga dar sa jag tror vissa saker va stangt. Inga bra matstallen heller.. de mesta va stangt.
Sen ville jag ga pa bio pa kvallen men det hann vi inte med, lite synd.
Men nu har vi allafall sett bangkok lite =) Stort som tusan!

Nar vi kommer tillbaka till Krabi lar vi kanske vila lite sen kaka.. nan dag framover blir det dykning! Det langtar ja efter =)

aaah, jag har fatt massa bett =( typ 100 st kanns de som... vissa maste va fran myggor, fast jag har inte sett nan.. Horde nan svensk prata om strand-loppor eller nat.. dom biter en i vattnet.. det branns till ibland sa det ar kanske det! =( jobbigt allafall...

Na nu ska jag kolla runt lite pa natet... hears!!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Härligt med värme!

2007-01-25 @ 07:07:36
URL: http://angelicca.blogg.se
Postat av: Emma

Skönt att höra att ni har det bra!

2007-01-25 @ 10:31:50
Postat av: Janet

Hej! Låter som du inte fått riktigt den ultimata upplevelsen av Bangkok men du hinner ju resa dit fler gånger! Det som bränner i havet är inte loppor utan maneters tentakler!! De kan vara jääääättelånga och ibland är det små, små maneter som man ser i vattnet. Ser ut som en vit liten plastbit eller nåt som flyter i vattnet. De är inte farliga när de är så små men otrevliga! Men mygg finns det gott om och det är inte alltid man ser dem... Ha en underbar semester ett tag till! Kram fråna kalla Sundsvall

2007-01-26 @ 13:11:10
Postat av: Hannah

Tjaba! Gud va nice ni verkar ha de, här hemma rullar det på som vanligt. Ingen fara med klockor det finns ju klockor här hemma också :) Jag fick strandloppor en gång när jag va utomlands det kliade som fasen och jag fick små sår över hela kroppen, varade typ en vecka+ att jag fick sanera där jag bodde, hehe, hoppas jag inte skrämt dig nu...Ta re lugnt & ha så kul. See u soon

2007-01-26 @ 23:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0