BIO och SÖDRA

Yes... Jag å momme va på bio, The Departed den va bra =D Fast det va en jäkla röra där ibland =)
Innan bion va vi på Södra och käkade, Norrlands Fajita *muuummmmssss* Det måste ni prova om ni äter där nångång!

Åååh jag vill åka IMORRN!!! Men det blir säkert inte så =/ Känns inte så.. vill härifrån nuuu!! Har ju varit så inställd länge nu... tänk om ja måste jobba typ hela nästa vecka, kommer inte kännas som att jag får nåt bra gjort.. Man tar folks kompl och så..
Hade ju hunnit med MINST 4 paket om jag velat.. men nu har jag inte gjort nåt =/ Vet inte ens hur många jag behöver göra.. Har ju beordrats 8 pkt eller 12 övertidstimmar.. Men eftersom jag ska va borta vet ja inte hur många jag hinner.. Får ta alla i Februari.. Hade ju Jan-Feb på oss..

Jäjä... såg ju att vi hade ett väldigt rimligt mål till veckan oxå =P Let me go to the sun =) Man tappar ju sugen när man ser mål som överhuvudtaget INTE går att uppnå!!

Nä nu ska jag dra mig..! Tjaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0