Home soooon

Tja!!

Viktkursen hade redan startat och den andra borjade inte forrns i april..! Lite for sent! Ja ja vet att jag inte behover ga ner i vikt =P Jag vill bara fa bort lite mjukt och fa en platt mage =) Fast det ar val mest traning som galler! Ja du maste dra med mig Hannah!! =) Nu javlar! Forresten Linda, har du kort med ditt balte mkt?? =)  

Jao lite langtrakigt kanske det ar, fast egentligen tycker inte jag det.. men momme tycker det sa han drar val med mig i det tankandet lite! =/ Det ar lite trakigt, jag tycker det ar harligt att vara har men han "klagar" ratt mkt =P Stackarn att han behover vara i thailand, eller hur! =P

Idag verkar det bli en fin soldag!! =D Stackars momme =P

Just ja!! Faaan! Vi fick ju frukost forsta morgonen, sen trodde jag vi behovde betala for dom sa inget! Sa vi har inte atit dar... Men idag gick jag dit och tankte ata och skulle lamna pengarna! Da fick jag reda pa att det var GRATIS!!! Har varit det heeela tiden!! *bajs* Momme tyckte saklart inte att det var bra dar sa jag at sjalv.. hade visst varit na flugor vid brodet forsta dagen *farligt*... herregud! Har inte tyckte lika om nanting pa typ hela semestern! Bara om en restaurang =) Jaja..!

Snart ar vi hemma allafall..! Lite skont! Fast jag hade kunnat stanna..! Men kanske med nan kompis istallet...moahhahaha! Mohammed kan va hemma i kylan om han helldre vill det!

Men vi hores da!! Tjao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det var kanske tur att det inte blev 3 veckor för Er, med den där gnällspiken ;P Å jag är glad att Ni kommer hem nu, miss you Lolli! =)

2007-01-31 @ 10:34:36
Postat av: Emma

Jag kan LÄTT byta med med honom :-D

2007-01-31 @ 19:00:11
Postat av: Janet

Nu är du väl hemma igen, när du läser det här, men jag hoppas att du hade det skönt på din semester! Nästa gång får du ta med dig någon roligare respartner...helt klart! ;o) Du är välkommen tillbaka på måndag igen! Kram!

2007-02-01 @ 09:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0