SÖMNPILLER?!

Give me some!! Ja visst, det var ju väldigt härligt förut idag att jag kunde sova så länge.. Men nu är det inte lika kul =(
Kan inte sovaaaa.... Kollade på en film förut.. legat och läst tidning.. vridit och vänt på mig.. Och nu sitter jag här.. 00.38.. KUL! Kommer va något trött imorrn då...

Kollade på Aftonbladet..fanns en resa på två veckor på tisdag..5995 per pers! Det blir säkert den, bra pris och Mohammed ville ju bara åka två veckor =(  Det är utan boende så det får vi fixa där.. Känns inte som att vi kommer hinna med allt jag ville, inte för att jag hade planerat nåt men =P Bara softa och dyka =) Nu kommer man ju inte hinna bo på så många olika ställen heller.. Det var ner till Södra Thailand.. men man måste ju nästan ta sig upp till bangkok nånting.. men vi får se.. jag gissar att vi kommer vara för lat för det =/ Som i Egypten, där vart det inga pyramider! Haha...! Det man ska göra missar vi =P Vi får åka tillbaka till båda ställena och ta igen det vi missat!

Nä nu ska jag göra ett nytt försök i sängen =) Natti natti

Kommentarer
Postat av: Linda

ni hinner nog se ganska mycket ändå på 2 veckor... =)

2007-01-08 @ 08:38:13
Postat av: Veronica

Åh, värsta bra priset juh!
Vi var där 2 veckor sist, å det funkade, fast nu vill jag åka miinst 3 så man verkligen känner att man har semester o så man hinner göra allt man vill!

2007-01-08 @ 22:27:20
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0