Tisdag

Yes.. har varit lite dalig pa frukost nu.. blivit DONKEN! i tre dagar tror jag =/ ovanligt att momme vill ata dar =) Vi va vid poolen for en stund sen men det var mest molnigt..! ser ganska tjockt ut pa himlen =(
och jag som nyss fatt lite farg vill ju battra pa, har borjat flagna lite *snyft*far kanske ta lite solariesolning hemma sen sa det haller sig lite..

vad mer ska man gora nar man kommer hem da? Momme langtar till kebaben ;) vi ska nog ata dar pa lordag =) sen vette fan..... vila och packa upp..

sen jaklar maste jag dra igang med traningen! Funderar faktiskt pa att gora som sara och ga den dar "kursen" pa step in.. med dryck-tjosan som halva storgatan anda haller pa med =P da behover man inte kanna sig ensam oxa kanske man far en liten kick-start! jaja...vi far val se! skulle va harligt med magrutor till sommarn ;) dream on!

betten borjar forsvinna...fick nan salva och tabletter pa apoteket..! skont de!

aaah kanns som att det kommer bli en lang dag.. dumma moln!

hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Janet

Hej! Låter lite som du har långtråkigt! i Thailand tar solen även om molnen är tjocka, använd lite mindre eller ingen solskydd alls! Att vara i Thailand och inte äta thaimat låter som en synd!! Tråkigt att du inte äter seafood, för det är kalasfint där nere!! Sköt om dig så ses vi snart! Ligger lite kompletteringar och väntar på dig...

2007-01-30 @ 14:43:51
Postat av: Emma

Men inte behöver väl du gå nå viktminskningsprogram inte??? Knasjänta! Ut till poolen med dig..solen tar även fast det är moln! Ha så trevligt de sista dagarna på semestern...här hemma väntar bara en massa jobb..blääeee...*s*

2007-01-30 @ 20:22:36
Postat av: Hannah

haha, du är rolig du....
Jag drar med dig på Step in när du kommer hem, jag vet var du bor så du kommer inte undan, hehe, men Lotta du behöver INTE gå ner i vikt men du får träna med mig ändå så har jag någon att gå med! Hoppas molnen försvinner, Have a good day!

2007-01-30 @ 21:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0