60 års-fest

Jepp! Pappa min har fyllde 60 i våras, men hade galej igår i stugan! Blev kanonbra! Som present av mig och Mohammed fick han all mat + att Momme hade ordnat trubadur =) (utan att jag visste det även, lilla secretman) Alla va jättenöjda! Det va Emmas Henkes syrra Malin som kom =) Hon va grymt duktig!! Flera som ville ha hennes nr för eventuella arangemang =)
Maten fixade Mohammed och kocken Tomas, alla tyckte det va lyxigt med en kock ;) Grillade Entrecote och bakad potatis, potatissallad, sallad, hemmagjord beasås.. mm.. Tårtan hade jag fixat, och den ville några ha recept på oxå =) Och vi hade väldigt tur med vädret!! Trodde det skulle regna jag, men det kom bara några droppar!! Kanonkväll!

Pappa, Tomas och Mohammed



hehe, alla satt som klistrade och kollade på Malin innan det vart fart med lite dans =)



Här hade dom börjat våga röra på sig efter lite mer dricka ;)



Arnes fru Karin och Pappa med sina bröder Arne och Tord



Jag och Darling.. haha Momme hade kul =P

    

Jag och magen i v 25 =)




Nu blir det en sväng till radhuset! Ska mäta lite =) Sen blir det nog ett besök på Sibylla idag! =P Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jo jag hörde att Malin vart där..det var SÅÅÅ skoj sa hon..så "bra" folk där. ;-)
Vad magen har växt nu på bara några veckor hurru!!! Skoj! :-D

2007-07-29 @ 13:39:00
Postat av: josephine

Vilka fina bilder! och du har ju blivit riktigt tjockis nu ju! :) sweet! Hör av dig senare ang tomorrow! kram

2007-07-29 @ 13:48:47
URL: http://www.joxzephine.blogg.se
Postat av: Nudel

Wooow vad magen växt. Och du är i bara v25. Sådär såg inte ens min ut i v 29 då Oscar föddes =p Jag vill oxå få en stån stooor mage någon gång.

2007-07-29 @ 14:44:30
URL: http://nudlan.blogg.se
Postat av: Nudel

Du förrästen! Jag tror jag såg en del av folket på kalaset. Då vi var påväg hem från Huljen (mamma och pappa) så stog nå gubbar uppe på vägen, alldeles bredvid specksjöskylten :p Så var det ungefär massor av bilar rakt mittemot, på parkeringen. Tufft, tänk om jag såg dig, utan att jag
visste om det. Tänkte inte rikigt på vare var för folk direkt.

2007-07-29 @ 23:24:55
Postat av: Linda

Vad söta du och Momme var! :)

2007-07-30 @ 12:30:57
URL: http://frokenbolibompa.blogg.se
Postat av: Veronica

Coolt. Pojkvännens farbror är juh med på ett par kort där :D
Jättefint kort på dej på bryggan. Vacker mage du har!

2007-08-01 @ 22:30:29
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Therese Uvhage

Härligt, men nu börjar det ju bli lite skönare, bara det inte regnar.
men det brukar ju vara sensnommaren som är som bäst!! Vi är smart vi! den som spar han har ;P sköt om dig vännen! kram

2007-08-03 @ 09:30:26
URL: http://www.thereseuvhage.blogg.se
Postat av: Veronica

Mats ja...precis :]
Hoppas allt e bra med er, vi har det jättebra i stockholm iaf. Lite trist väder idag dock, tur man går inne i massa köpcentrum ;]

2007-08-03 @ 18:43:43
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Nudel

Men hallådär. UPPDATERA! Länge sen sist nu =p

2007-08-09 @ 22:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0