Hej hopp!

Inatt kände jag för första gången på riktigt hur det bufflade inne i magen, jag har ju känt lite innan att det rör sig smått.. Inatt la jag handen på magen, då kunde jag känna hur det bufflade till på händerna =D Coolt! Jag har nåt i magen som rör sig ;) En liten alien =P Nä men det är ju faktiskt ett barn nu, och inte ett foster har jag läst (från 22 veckan kallas det lilla livet barn istället för foster, läst på FL) Så det känns ju nice!

I fredags var ju på GF, Hanna och Linda kom hit och drack lite vin, sen gick vi och såg Takida! Bra bra! Gick tillbaka till mig igen, efter 22 stegade vi in i regnet =( Köpte en Helge och gick till Momme på Stadshuset med.. Sen gick vi in i Daltonstältet typ 5 min! Tråååkigt i allt regn och alla äckliga =P fulla varelser som skvimplar öl hit och dit (!!) Vi åkte på donken istället och sen vart det hemgång för mig =) Så det vart inte långvarigt ;) Hade visst varit mer uppehåll igårkväll! Typiskt! Men jag hade trevligare igår än jag skulle haft på GF.. Jag Tulay och Jossan kollade på film hos Tulay, först vart det mat på Sibylla ;D Skitbra film, som jag nu inte kom ihåg vad den hette?! Handlade om kidnappningar, en liten flicka som vart kidnappad.. Grymt bra film!! Snyft! Vi vart kvar där till strax efter 24! 

Idag är det fortfarande tråkväder.. Får se vad som händer. Jag har tvättat. Och igår rensade jag garderoben! Skönt! Linda fick sig lite "nya" kläder! =) Åker nog till mamma en sväng, kanske kollar på en bil..! Vill ha en egen! Speciellt nu när vi ska flytta från City, då kommer det behövas! Och jag lär ju skaffa busskort även (!!) Har inte åkt buss på hur länge som helst! Men det blir antagligen billigare än att ta bilen till jobbet varje dag!

Nä, nu ska jag fortsätta fundera vad som ska hända härnäst! Darlingen sover fortfarande, han kom hem 7 (!!) imorse!! Så han lär ju sova en stund till antar jag!

Hoppas ni haft en trevlig helg i regnet ;) 

Kommentarer
Postat av: Emma

Å va mysigt att känna...nu kommer du bara känna mer å mer hela tiden. Själv är jag mest less på alla sparkar..gör såååå ONT!!!!! *s* Vill att han ska komma ut!!!!

2007-07-08 @ 16:02:49
Postat av: Veronica

Absolut!
Hur stort är huset? Å hur gåre me lägenheten? Den kan juh inte va svårsåld. Hur fin som helst juh!
Det e juh verkligen hur kul som helst att inreda. Love it!

2007-07-09 @ 23:13:37
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: nikita

Hej =) Hehe okaj , då vet du ju vad vi fick ge, fast vi prutade lite också =) Men ett riktigt bra pris för bilen var riktigt fräsch, de som hade den hade köpt den från en bilfirma.
Vad vill du ha för bil då ?

2007-07-10 @ 11:52:10
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0