YES =D

Vi fick det (!!!!) VI SKA FLYTTA =)

Känns skitkul!!! I onsdags skrev vi papperen!! Nu ska vi bara fixa klart lånet med den bank som ger bästa räntan =P Usch jag hatar räntaaaa.. vill ha 0,1 % ränta =P Fan va dom tar pengar ifrån en!! Hua!

Så nu blir det renoverings-tiider igen *jobbigt* Men kul när det är klart! Hann ju bara bo här lite mer än ett år! Nu ska lilla pärlan säljas! =) Kommer bli så skönt i radhuset, 5 rum och kök =D Wiho! Balkong uppe och uteplats + liten tomt nere..! Nice nice! Nästa sommar blir jag brun =P Och vi äter väl grillat varje dag =P

Har börjat kika runt på badrums-alternativ... Finns ju så mkt, vet inte riktigt vad jag vill ha... OM vi kan göra om tvättstugan till badrum oxå får vi kanske plats med bubbel-bad *hoppas* Har ju bastu oxå, känns nice men man lär väl aldrig använda den =P

13 Juli (fredag den trettonde även!!!) får vi tillgång till radhuset.. Så då kan vi börja planera lite mer vad som ska hända först osv..! =D Skulle vilja vinna på lotto så man slipper fundera så mkt ;)

Idag köpte jag dom första bebis-kläderna, två bodys och en liten mössa =) De va rea så jag kunde inte låta bli =P Ska nog beställa lite Lundmyr saker framöver, är ju så fint!

Nä nu ska jag kika runt lite!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Stort grattis!!

2007-06-17 @ 00:48:04
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: pinglanmadde

grattis! va kul!

2007-06-17 @ 18:00:17
Postat av: Nikita

Vad roligt att ni ska flytta :)
Ja lundmyr är jättefint, men du vet väl att dom har en hel del lundmyr saker på barnens hus ?
Trevlig midsommar.

2007-06-22 @ 10:37:49
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0