Mat - Dag 29

Frukost
Fil - Müsli

Mellanmål
Banan

Lunch
Sallad kyckling ost ägg currydressing + cola light

Mellanmål
Inget

Middag
Grönsakssoppa och mackor =/

Nu har jag kommit till en period då jag börjar bli lite dålig känns de som.. har ingen ork att uppdatera vad jag äter heller riktigt.. Känns som att jag tappat sugen och det händer inte så mkt eftersom jag inte tränar så man vill ge upp =P Men banne den som ger sig! Ska försöka så gott jag kan...... Varför ska det vara så svårt?!?! Kan man inte bara få se ut som man vill utan att behöva kämpa?! =P Nej nej, inte i detta liv! Go natt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Käääämpa på Lolli! *heja heja*

2007-03-06 @ 08:39:20
Postat av: Linda

Käääämpa på Lolli! *heja heja*

2007-03-06 @ 08:40:09
Postat av: Petra

Hej. Vill ge dig lite tips! Om du tänker så här, för att gå ner i vikt så måste du göra av med mer kalorier än vad du stoppar i dig, ganska logiskt. Men det gäller inte på en hel dag, utan på en längre period så klart. Om du äter nyttigt och bra mat flera dagar med sedan belönar dig själv med massa skräpmat på helgen och alkohol och godis och en massa såna saker så kommer du sannerligen att på hela veckan ätit mer kalorier än du gör av med. Om du sedan slår ut det på en måndag kanske du ligger plus/minus noll, vilket inte ger någon viktnedgång. Om du verkligen vill gå ner i vikt handlar det om att bryta dåliga vanor och sedan följa dessa, annars kommer viktminskningen ej att bestå. Om du vill kan du räkna ut hur mkt kcal du gör av med per dag och lära dig en massa saker hur du ska göra för att gå ner på denna sidan http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881!! Lycka till med allt, det går om man bara gett sig fan på det :) (jag har själv gått ner 14 kg) Kram // Petra

2007-03-06 @ 17:35:03
URL: http://fantasybamse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0