Mat - Dag 31

Frukost
Fil - Müsli

Mellanmål
inget

Lunch
Sallad kött

Mellanmål
Banan

Middag
Tacos

Tack för tipsen.. jag har typ Aaaldrig ätit omelett =P Vet inte ens hur man gör *s* Duktigt va!? Kanske inte borde erkänna det =P Men.. måste skaffa mig en mixer eller nåt så det går smidigt att göra nyttiga bärdrinkar och grejjs..! =) Vart får man tag på bra proteinpulver då tro? Hälsokost? Ica? Jag är ju rätt lost.. micron är min bästa vän =P Fast jag måste säga upp vänskapen och börja använda andra "apparater" i köker mer *s* Ugnen har jag ju blivit lite hajj på allafall =P Ja har skrivit ner en lista allafall med bra kolhydrat-, protein- och fettkällor =) Från där länken..! Gäller ju bara att få ihop allt oxå =) Idag blir det ingen promiss.. det regnar!! =( hatar regn!! Hade ju kunnat gå på step in över gatan men det är ju så mkt bra på tv ikväll ju =) Kan använda min gymstick som jag köpt istället i pauserna =)

Kommentarer
Postat av: Petra

http://www.worldgym.se/product_info.php?products_id=439&osCsid=d495ef5e2b51daad40884c43d500ab7d!!! Jag brukar beställa från internet. Annars kan du köpa proteinpulver i hälsobutiker. Pro Fx med jordgubbssmak använder jag. Jätte bra och ger en go smak om man använder det i en god milkshake! En stavmixer är en gåva att äga, så spring iväg och köp en :)

2007-03-07 @ 19:39:05
URL: http://fantasybamse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0