Mat - Dag 44 ?

Har inte skrivit på ett tag.. tappat sugen lite! Ska försöka börja igen, det är viktigt vad jag äter =) Right Linda? =P kanske inte kommer uppdatera vaaarje dag men ska försöka så gott det går.. Träningen har varit dålig senaste veckan oxå.. Måste ta tag i det.. Kortet på Step in räcker till sista Mars så jag har de här veckan och nästa på mig att använda det.. vet inte hur många ggr jag har kvar! kanske 3 eller nåt...!

Frukost
Fil - Müsli

Mellanmål
Banan

Lunch
Sallad korvstroganoff och ris

Mellanmål
Inget

Middag
Smörgås på charm

+ en kexchoklad och lite godis =/

Ja dagen vart sakta men säkert sämre.....

Kommentarer
Postat av: Malin (MallanM)

Åh va hungrig man blir då man läser din blogg ! haha ;)

2007-03-24 @ 13:19:44
Postat av: Veronica

Blogga mera!! :D

2007-03-25 @ 16:09:48
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0