Gbg

Still in Götet..! Har varit på stan idag, shoppade lite bebis-presenter! =) Frida fick en liten flicka igår! Å det finns ju sååå söte grejjer =D Vart Mexx och Esprit! Sen hittade jag något jättegulligt till Emmas pojk ;) Får hoppas att det verkligen är en pojke nu då *s* Fast en tjej kan oxå ha det! Va tvungen att köpa det fast det är ett tag kvar =P

Vid 15-tiden ska jag åka med Hannan till nåt som heter Babyhörnan, jättemkt bebis-grejjer.. Kul att kika =) Sen senare idag blir det nog Liseberg om det inte börjar regna!

Linda och Christer är här nere nu oxå, så vi åker nog samma tåg hem på Söndag =)

Har inte gjort mkt alls denna vecka.. shoppat lite =) Gjort av med mye pengar.. 2-3000 =/ Men men.. Även sett 2 par skor jag vill ha!!! Då blir det 1500 till bort =/ Får se hur jag gör med dom! Ett par kan jag ju köpa allafall =P
Jag har bl.a. köpt:
En rosa Peak "strand-väska"
Svart väska (likadan som min bruna från Åhléns)
Klänning - Indiska
"Klänning" - Vero Moda
Puder - Isa dora.. glow nånting.. fint nu till sommarn!
Strumpor (eftersom jag glömde packa det =P)
Bebis-presenter
Sen kommer jag inte på nå mer.. men pengarna rinner lätt iväg.. Känns inte som att man har fått så mkt för dom =(

Nu ska jag nog hoppa från datorn lite!

Hoppas ni får en trevlig helg!! Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kul me shopping!!

2007-05-18 @ 15:28:36
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: josephine

Man får bränna pengar utan dåligt samvete på semestern!! ;) Vi måste ses när du kommer hem! Kram

2007-05-18 @ 23:23:37
URL: http://www.joxzephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0