Hemma igen

Yes! Va fullt på ALLA tåg från Göteborg till Sundsvall! Så vi fick ta en omväg, först till Katrineholm - Norrköping - Sthlm sen till Sundsvall! Och såklart kom vi inte längre med tåget än till Hudiksvall! Det var nån skorsten som va på väg att falla ihop så tåg-trafiken stängdes av! Som tur var så ordnades det med bussar väldigt fort så vi kom hem, inte så värst försenad! =)

Nu har jag packat upp lite, bytt sängkläder, duschat och kollat på ett avsnitt av OC säsong 3 =) Shit vad arg man kan blir!!! gaaah! Men jäklar vad bra det är =D

Och i magen känns det fortfarande ingenting, eller jo om ni vill veta så är jag hård i magen =P Men det har man ju varit förr så! Är bara trött fortfarande. Nästa måndag ska vi till mcv igen och få lyssna på  hjärtljuden! Hoppas det är nåt som tickar =) Känns ju verkligen inte som så, man har ju med i tankarna att det kan ha gått fel faktiskt! Men hoppas på det bästa =)

Tiden går så fort! Så här långt har det gått:

Min graviditet - BF Lör 10 nov 2007
Uträkning utgår från dagens datum: Sön 20 maj 2007
  Din graviditet startade Mån 5 feb 2007
  Din menscykel är ca 30 dagar
  Du blev gravid ungefär Tis 20 feb 2007 (ägglossningen)
  
  Du har gått 104 fulla dagar av 281
  Du är i vecka 15
  Du har gått 14 fulla veckor och 6 fulla dagar (v14+6)
  Du är i 3:e kalendermånaden
  Du är i 4:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), 
  Du är i trimester två
  Du har 177 dagar kvar till förlossning

Vill inte lägga upp några bilder än, känner mig bara lönnfet så ingen "mage" syns i alla fall! Roligare när man ser att det är en bebis där, just nu tycker jag att jag ser ut som vanligt fast tjockare bara =P Så ni får hålla ut med bilder en liten stund till ;)

Nu ska jag kika runt lite sen hoppa i säng! Vanlig arbetsvecka framför mig.. Jobbigt! Har varit härligt med en veckas ledighet!!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att ni är hemma igen. Och hoppas ni haft en härlig semester! :) Imorgon ska vi på UL! Hur ska jag kunna sova inatt?? :) Hoppas vi kan ta fika på lördag! Kram

2007-05-20 @ 22:54:42
URL: http://www.joxzephine.blogg.se
Postat av: vretahage

Är ungefär lika långt i grav. som du, men har inte outat det på min blogg än. Känner mig mest också bara fet. Vore roligt om bebismagen började visa sig lite istället. Vad kul att få komma tillbaka till mvc! Har bara varit där en gång, men fick iaf se att bebben rörde på sig (ultraljud)

2007-05-22 @ 22:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0