Lista

Har aldrig orkar fylla i nån sån här men nu har jag lite tid över =)

Vad heter du? LOTTA Elisabet Botander

Var bor du? Sundsvall Storgatan

Trivs du där? Yes! Men skulle gärna bo i en större kanske riktig 3:a eller en 4:a i samma hus, har 2,5:a nu!

Brukar du läsa horoskop?
 Ja!

Festar du mycket?
 Inte nu då, men innan jag vart gravid va det rätt ofta ;)

Sprit, cider, vin eller öl?
Vitt vin med fruktsoda, ibland cider eller drinkar 

Brukar du bli för full?  Nä det var nog länge sen..

Äger du ett busskort? Nope, åker nästan aldrig buss numera!

Vad åt du till frukost?
 Rostade mackor och mjölk

Har du haft sex idag? Nope! Momme är i Tyskland!

Nästa mål i ditt liv? Att bli en bra mamma ;) Och bli miljonär =P  

Hur svarar du i mobilen?
Beror på vem som ringer.. men oftast Hallå eller Hej tror jag?!

Antal timmar sömn inatt?
 hmm kanske 8..

Sov du ensam?
 Ja ensam i sängen men inte i huset =) Sov hos mamma! 

Din hobby?
 Shopping ;P

Vad är det för veckodag: Söndag

Vad åt du senast?
 Lax och potatis 

Vem fick du sms av senast? Linda! =)

Vem ringde dig senast? Mohammed

Godaste ölen du druckit?
 Usch!! Hatar öl..! Smakar vidrigt =P

Vilka hårfärger har du haft?
 Blond, ljusbrun, mörkbrun, mellanblond me slingor, lila, olika brunfärger med ljusa slingor... råttfärgat =P

Vad såg du senast på TV?
Nyhetsmorgon på 4:an tror jag.. annars va det video..

Vad läser du för bok just nu?
Ja du.. Torey Hayden - "Bara barnet", men jag har hållt på med den över ett år.. den va inte lika bra som några av hennes andra böcker! Typ Spökflickan och Tiger pojken (?).. Rekomenderas!

Längd?
167 typ..

Skostorlek?
39

Hårfärg? Brunt med lite slingor! Men ska till frissan på Onsdag så då blir det lite nytt allafall!

Önskar du att du bodde någon annanstans?
Nja inte i nån annan stad men gärna i ett stort nybyggt hus!

Vilken parfym använder du?
Massa olika.. bla Gucci, Chanel, Lacoste och Ralph Lauren

Vilka skor använder du?
Ballerina och gympaskor blir det mkt nu den här årstiden..

Dagens klädsel?
Svart klänning, leggings, kofta..

Jaha då va det slut =)

Nu ska jag nog vila lite.. Sen ska jag äta klegg sallad köttfärss och chips! Tacos typ =)

Va på Ikea med mamma, handlade faktiskt ingenting!! Stort! =P Sen gick vi ett varv runt Sidsjön och åkte på Ica och handlade..!

Bye!

Kommentarer
Postat av: tant Lilli

Nu börjar det hända lite på bloggfronten här minsann =)

2007-05-06 @ 17:28:19
Postat av: Linda

Heeeej Prupp:) Grattis igen! Här kommer min eleganta bloggadress: http://lanzelott.bloggagratis.se/
Kram på re!

2007-05-08 @ 15:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0