Testar igen

Lägger upp detta igen.. inlägget nedan blev knäppt..

Helgen..
Fredag: Linda, Hannah, Emma och Line från jobbet kom och käkade hos mig =) Hade jättetrevligt!! Vi åt tacos i mängder och fick även i oss lite godis! Skulle spela lite spel men det vart så mkt snack så vi hann inte ;)

....

Lördag: Va ut med mamma på Careta, bestämde mig för en bil men ångrade mig idag så jag tackade nej! Finns jättemånga billigare så då känns det inte kul..! =) Har bestämt mig för en Ford Focus, har aaaldrig velat haft Ford förut men den här kändes bra! Jätterymlig i bagaget och där man sitter! Och dom kostar runt 40-60.000!
Sen kl 13 träffade jag Jossan, vi åt lunch på CH sen kikade vi runt lite! Jättemysigt, vi satt ute och åt =)
Efter det så gick jag hem en stund.. Sen åkte jag och Linda till Elena och Engla på alnö. Lekte lite sen vart det mat, TV och tjejsnack =) Nice nice!! Fullspäckad lördag med andra ord!!

....

Söndag: Åkte ut till mamma med mormor! Käkade lax sen vart det jordgubbar och grädde till efterrätt! Sen somnade jag i soffan! =P Åkte hem runt 16.. Lite senare hämtade Linda upp mig, vi åkte och lämnade Christers bil på navet. Sen vart det donken och tvätt av Lindas bil.. Hon skjutsade hem mig.. Sen vart det sängen!

....

Måndag: Idag var vi på mvc igen!! Fick lyssna på hjärtljuden, det tickade på där inne! 148 slag i minuten!! Känns lite mer verkligt nu! Skönt!! =D Och snart är det UL, om 2 veckor bara!! Wiiie! Hoppas dom kan se vad det är där inne =D Jag tror att det är en pojke! Spännande!!

...


Kommentarer
Postat av: Linda

tänkte precis skrika "BLOGGA NÅNGÅNG" men så hade du ju redan gjort det ;)

2007-05-29 @ 10:34:49
URL: http://frokenbolibompa.blogg.se
Postat av: pinglanmadde

men guuud! har tiden gått så fort att det redan är dax för UL? gud så spännande!

2007-05-30 @ 18:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0