Hallå hejsan


Dagsfärsk bild på kaggen!
Nä.. inte då.. varför ska det inte funka???? Suck.. ska se om det funkar om jag gör ett nytt inlägg.. Korten på dammsugarna funkar ju =P


Shoppade lite igår.. Vart några tusen =/ Köpte 2 dammsugare, nya kastruller + stekpanna och nån slags köksmojeng.. typ ett paket med mixer och så.. Den lila dammsugaren är nice ;) me like! Den andra är typ rostfärgad.. Kastruller och stekpanna från "Jamie Oliver".. jobbigt med induktionshäll när man inte kan ha vad som helst, jag gillar gamla aluminium-kastruller men dom kan vi inte använda =( Hade köpt "nya" i somras på erikshjälpen ju =P Sen finns det ju billigare alternativ och mkt som funkar, men nu har vi i allafall ett riktigt bra set! Men ska jag va ärlig så var de nog inte riktigt värt pengarna, men Fredde tyckte ju att vi kunde kosta på det med tanke på vad köket kostade =P

 


Kommentarer
Postat av: Lilli

Åååh en sån dammsugare vill jag också ha... cool! :)

2007-11-07 @ 07:41:54
Postat av: Lilli

håller med den där fredde också där förresten, att ni kunde kosta på köksgrejorna efter som själva köket kosta mucho dinero.. :P

2007-11-07 @ 07:42:57
Postat av: Jessica

jag har också en sådan där damsugare, den som står från electrolux :) helt klart guld värld :) hihi

2008-02-02 @ 23:04:49
URL: http://marinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0