Nu gick det..

Taget idag =)  4 dagar till BF!

 

Ska bli spännande att se när han kikar ut =)

Just nu är jag i radhuset, har grejjat lite med barnkläderna, lagt dom i byrån jag köpt av linda..! Märkt att jag har ganska mkt!! Undra om jag kommer hinna använda allt!? Fast vi kommer ju inte ha nån tvättmaskin på ett tag så då är det ju bra med många ombyten =) Får ta stora tvättdagar hos mamma eller i tvättstugan på storgatan så länge =)

Snart ska vi nog åka och äta lunch, kebab blir det som vanligt när man är med Momme typ =P Fast igår fick jag faktiskt med honom på Tandoori! Va buffé.. supergott!! Det blir det fler gånger för mig =)

Sen ikväll ska jag och mamma till Lisa på kalas..! Annars inget speciellt som händer..!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud så fin mage du har!! *avis* längtar tills jag får en sån kula igen!! Men väntar nog nått år till!!

2007-11-06 @ 17:10:35
Postat av: nikita

aa men ja tyckte alltid min mage såg mindre ut på kort också, för på slutet var man som en elefant:P
spännande att de är så nära nu :D

2007-11-06 @ 20:20:13
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Johanna

Fin mage! :)
Va mysigt för er att ni snart har en bäbis hemma, det bästa som nånsin kommer hända er! :)

2007-11-06 @ 21:11:49
URL: http://smulan.bloggagratis.se
Postat av: Nudel

Fiiin bäsmage. Skojj å se den igen. Nästa gång du lägger upp en bild kanske det är på lillbäsingen =)
.
Känner du inte av någonting ännu? Himlarns spännande!

2007-11-06 @ 21:22:37
URL: http://nudlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0