SUCK

Vad är det med folket som röstar???? ååh... sällan fel person ska åka ut!!!! Man borde rösta på den man tycker ska åka ut istället! Då kanske det skulle bli bättre ordning!

Magen är lugn, så imorgon händer då ingenting tror jag! Kommer nog gå över ett par dagar minst =/

Såg inte denna kommentar förrns nu:

Hej hej. Va roligt att det är så nära! Jag undar en sak, vad exakt gör man på föräldraträffarna?! Jag är så tveksam om jag vill gå...
Vet inte från vem så jag svarar här!
Nu när jag gick så fick vi bl.a. se två filmer, en var om själva förlossningen! Va kul att se tycker jag!
Sen pratade bm om hur barnet ligger i magen och "hur" barnet kommer ut =) Det vet ju dom flesta men =P Man fick se en bra bild på hur barnet oftast ligger i magen och hon berättade om hela processen hur det går till från värkarna till slutet.. Sen pratade hon om bedövning, kejsarsnitt.. hur man kan må efter.. Ja lite blandat! Jag tror det är ganska olika beroende på vem man har utb med! Men jag tycker att det var jättebra! Hade kunnat gå fler gånger! Kul att bara sitta och lyssna och diskutera med andra =) Så jag tycker du ska gå! Gillar man det inte så behöver man ju inte gå dom andra gångerna =) vi hade 3 träffar..!

Well well.. nu ska jag snart hoppa i säng! Imorrn ska jag grejja i huset så det kanske sätter igång lite arbete i magen ;P Skulle ju gärna vilja att han kommer i helgen =)

Nästa gång jag skriver kanske jag är mamma ;)
Ska försöka vara duktig att uppdatera lite mer, om jag varit borta mååånga dagar så är jag antagligen på bb eller nåt =) Ska ju nog va på patienthotellet några dagar oxå!

Så hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh tack!
Fiin mage du har! Spännande att det snart e dags!

2007-11-09 @ 23:29:57
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Nudel

Wiiie, va intressant att veta det där angående föräldraträffarna. Vad mysigt det lät. Själv hann jag aldrig gå på dom =/
.
Hoppas bääs kommer ut imorgon. Så du slipper gå över tiden. Kan aldrig vara skojj.
.
Försök ta det LUGTN nu oxå. Så du är relativt "utvilad" innan det är dax att arbeta på BB ;)

2007-11-10 @ 01:21:56
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Linda

Jag sitter och är upprörd fortfarande jag för IDOL-skiten... *s* Juryn borde nästan få "rädda" nån varje utröstning, som inte kan röstas ut. Nån dom tror på, men som kanske riskerar att åka ut... Eller nåt... :P Ja hälsa Jonte att nu vill vi att han kommer ut! :D Hörs å störs. Pöss

2007-11-10 @ 11:12:51
URL: http://frokenbolibompa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0