Behöver inte vänta länge den här gången ;)

Nä för jag tänkte uppdatera några rader redan nu =P

Idag har jag jobbat 4 h.. Sen va jag med momme en stund.. Jag käkade lunch på Coppers.. Vart inte roligare än hamburgare..! =P Sen åkte jag till Linda en snabbis.. Kom hem.. somnade framför soffan ett tag..

Nu skulle jag behöva städaaa!! Ser hemskt ut här =( Varför orkar jag inte?! Men lite ska jag göra allafall..

Vet inte vad som händer ikväll.. Vet bara att jag SKA äta godis =D mumsss.. Oxå blir det nog en film nånstans med nån som jag inte vet än =)

Igår hyrde jag Se upp för dårarna! Jag tycker den va skitbra! =) Åkte ut till mamma, och hade glömt att dom inte har DVD!!! (kanske dom sista i Sverige som inte har det även?) Så jag och mamma åkte iväg till hennes kompis och såg den där..! Funkade först inte nere så vi fick gå upp till sovrummet och där funkade det som tur va, jobbigt att behöva åka in till stan igen och byta.. Så där låg vi i sängen tre "tanter" och kollade ;) hehe! SE DEN om ni inte gjort det! =)

Har lust att lägga upp nå bilder.. men har inte orkat föra över senaste korten på datorn..

Men just ja, skulle ju visa en bil som är likadan som min =P hehe, intressant!



Men min är som sagt mörkblå-grå! Den går bra =) Får se hur länge jag behåller den!

Jag vill färga mitt hår.. ljusare brunt.. Nu är det rätt mörkt. Men då måste jag göra en avfärgning först. Får se om jag bokar en tid snart eller om jag ska vänta ett tag... hmm.. Är ju Bolagsfest 5 okt eller nåt, och jag brukar ju kunna va bra på att pricka in sånna dagar ;)  Ja vi får väl se vad ekonomin tillåter! Har ju som sagt en del stora utgifter framöver..

Jo just, ni kan ju få veta att JAG ska bestämma namn på lillen i magen =D wiho! Jag gav mig på en annan sak som jag helldre kan leva med ;P Verkligen! Haha, i vårt förhållande tycker vi ju typ inte lika om NÅT! Kul va? =P Jag ville ha en badrumsmöbel i mörk ek till stora badrummet nere och brunt och vitt kakel.. Men momme ville ha en tråkig i ek (han vill ha ek överallt, och jag är lite less på det, räcker med köket + matbordet) Men som sagt.. Då får det bli den och vi får välja om kakel..! Ska se om jag kan hitta nån bild..

Stil jag ville ha:

 Det handfatet fast med långa handtag som på den här
Oxå vitt kakel.. + brunt på en väg och typ sånna där små avlång rutor på en vägg.. Svårt att förklara så det låter fint ;) Men så ville jag ha det nere i stora badrummet.. Fast det får bli brunt och vitt på lilla toan uppe istället då kanske.
Jag ville ha dubbelhandfat.. Men den på första bilden blev för lång, så det skulle blivit dom runda på andra bilden på ett dubbelhandfat. Hittade en bild här: fast som mörk ovan då..



Och som nedan blir det istället =( Visst jag överlever! Vi kommer inte bo där hela livet allafall =P Den är ju inte ful direkt men jag kände inte alls för den! Well well.. till det svart klinker på golvet, vita väggar.. och nå detaljer i mörkgrått eller svart eller va vet jag... Funkar ju inte alls med det jag hade tänkt.




Så nu måste jag börja fundera seriöst på namn =D Wiho!! ;) Det jag känner starkast för just nu är ju Jonathan, som jag inte ens hade på min lista från början överhuvudtaget =) Får väl se när han kommer vad som passar! =) Men han ska få heta Karim i andra namn allfall, det gör mig ingenting!

Så så här kan det vara ;) För det är ju som sagt inte mkt vi tycker lika om!! Tråkigt nog.

Då kan jag ju fråga en fråga, och se om jag får många svar ;P
Tycker du och din partner oftast lika eller olika om, i princip vad som helst? (namn, inredning, fritidsintressen, filmval, mat m.m m.m) ;)

Det rör sig i magen nu =) Börjar bli mer och mer, fast fortfarande inte mkt kan jag säga! Och lugnt och sansat, har inte fått nån hård spark alls ännu! Han simmar lugnt ;)
Idag är det exakt 10 veckor till BF..! Spännande!

Nä nu måste jag göra nåt annat! Nu fick ni en ganska lång blogg allafall och lite bilder =) Hoppas nån svarar på frågan oxå =P Tänk om ALLA som brukar läsa min blogg kunde svara så man vet hur många som läser ;) Tycker statistik-grejjen är svår..!

Lovar att lägga upp mer bilder framöver.. En magbild kanske ;)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Nudel

Jag och Björn har inte alls samam smak vad gäller inredning. Jag gillar lite nyare fräscha grejjer medan han gillar gamla "dyra/maffiga" grejjer. Mat.. ja där har vi nog samma smak. Men fritidsintressen rä inte alsl lika. Han gillar bilar och garage, jag gillar familjemys och äventyr. Ha ha, vi är väääldigt olika men vi bråkar inte om det utan kan samsas om våra olika tycken. Fungerar alldeles ypperligt. Även om vi TYCKER oliak så kommer vi ju fram ett gemensamt beslut och det har aldrig slutat med att någon sitter och surar (tror jag?) Han gillar inte mina VITA möbler tex men han går med på det för själva helheten är han nöjd med =) Oj vilket långt och tjatigt svar.
.
Ja, magbild ser vi nog allihopa fram emot *tumme upp*

2007-09-02 @ 00:06:16
URL: http://nudlan.blogg.se
Postat av: Malin

Jag och john tycker lika om det mesta !Ja ha inte tänkt på det faktiskt, för det går utav sig självt :p Ska vi köpa nån möbel så ser vi båda den samtidigt, å säger "den ska vi ha " ;p
Men det enda skulel väl vara att John vill åka utomlands, men ja vill INTE flyga ;p

2007-09-02 @ 11:55:51
URL: http://mallanm.blogg.se
Postat av: nikita

Jag&Daniel tycker ofta olika om saker och ting..
ett bra exempel är inredning, eftersom vi håller på att renovera, där blir vi ofta oense.. så ibland blir det lite tjafs å gnäll.. men på nåt sätt så brukar det bli bra i slutändan.
Sen när de har med fritidsintressen å göra, jag tror att tjejer överlag prioriterar familj osv på ett annat sätt än killar.. har fått känslan av det iaf .. :P

2007-09-02 @ 14:31:18
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Linda

Jag vet inte riktigt än om vi tycker lika om inredning och så... fast jag tror vår smak skiljer sig lite, med tanke på hur våra respektive lgh's sett ut. Lär väl märkas när vi väl flyttar ihop! ;)

2007-09-02 @ 18:48:01
URL: http://frokenbolibompa.blogg.se
Postat av: Sara

Hehe, jag har inte heller nån dvd, så dem är nog inte dem sista. ;P
Hoppas det är bra med magen o så. [:

2007-09-02 @ 20:00:06
URL: http://krysset.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Eftersom jag inte ha en partner så blir de svårt att svara på den frågan:P Haha! Men ändå: jag får alltid som jag vill;) närå! Men hoppas filmen va bra iaf! Själv får ja väl ladda ner den! ps. jag vann INTE på bowlingen.. men kom inte heller sist! Kraaaaam!

2007-09-02 @ 22:20:26
URL: http://lanzelott.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

Haha här hemma är det lite si å så med vad vi tycker lika å inte.
När det gäller inredning så brukar vi ta ett varsitt rum & fixa till så vi får på ett ungefär iaf som vi vill ha det..
Vi är egentligen väldigt olika i överhuvudtaget men konstigt nog så matchar vi varandra bra ändå! :D Å tur är väl det haha
Såg att det bara va 10 veckor kvar nu till bäsen kommer :) Har ni tagit reda på att det blir en kille? :)

2007-09-03 @ 08:27:21
URL: http://smulan.bloggagratis.se
Postat av: josephine

hihi Det kommer bli superfint!! :)

2007-09-04 @ 17:19:11
URL: http://www.joxzephine.blogg.se
Postat av: Veronica

Ja, det blir juh lätt så. Å lätt hänt att det blir skräpmat då oxå, hehe.
Idag ska jag göra egna hamburgare. Vi får väl se hur det går :]

2007-09-04 @ 17:36:56
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Heh, mjo, det kanske blir tråkigt ibland när jag får infall och bara vill hyra en film för mig själv. Men annars när man kikar med nån kompis eller så, då är vi någon annanstans. [:

2007-09-04 @ 23:03:45
URL: http://krysset.bloggagratis.se
Postat av: Anki på sytt/vurm

Hej du frågade inne på sytt om vi använder mönster?
Det varierar, jag har nog inte hittat något mönster ännu som jag inte ändrat på. Så svaret är de flesta mönstren har jag ritat själv i den mån de används, till väskor och sånt använder jag inte mönster.

2007-09-05 @ 20:31:45
URL: http://sytt.blogg.se
Postat av: Nudel

Måste ju fråga varför du somnade FRAMFÖR SOFFAN egentligen? Brukar du sitta framför den ofta? ;] HA HA HA! (4:e raden uppifrån)

2007-09-06 @ 00:45:13
URL: http://nudlan.blogg.se
Postat av: Veronica

Jag har fått jobb på Indiska som ska öppna ute i Birsta. Det känns riktigt kul! :D

2007-09-06 @ 11:27:26
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0