Liten update

Förlååååt =P Har inte uppdaterat på länge nu. Men det har varit fullt upp.. orkar inte skriva så mkt nu heller men ska försöka =P

Denna vecka:
Packat det sista i lgh i tisdags, efter krämpor så jag inte kunde i måndags =P Men till slut så..
Momme flyttade allt i onsdags
Tors-Fre varit på konferens i Åre med jobbet! =)
Nu är jag hos mamma..

Här får jag nog bo ett tag som det ser ut, får väl se hur länge det blir. Måste ju åtminstone ha en toalett i huset innnan man kan sova där ;) Ser ut som ett bombnedslag just nu.. Saker i hela vardagsrummet och datarummet =(
Känns som att det kommer ta tiiiid att få iordning.... suck.

En annan sak..
I onsdags fick jag ont i foten vid 9 på morron på jobbet, alldeles ovanför hålfoten på insidan av foten. Kunde inte gå riktigt sen! Och det gick aldrig över.. Och tårna började svälla upp. Det kändes typ som ett sendrag som satt i eller en ilande känsla när jag gick. När jag hade foten stilla gick det bra.. Men allafall.. vid 14 tiden när jag fortfarande hade ont så ringde jag barnmorskan (nån sa att det kanske kunde vara en propp eller nåt) Hon tyckte jag skulle till vårdcentralen men där får man ju aldrig tag i nån som vanligt. Så jag fick komma upp till henne. Hon visste inte vad det kunde vara.. Så jag fick åka upp på primärvården på akuten.. Där kollade nån sköterska oxå, men hon kunde inte heller säga nåt och läkaren skulle inte komma förrns 18... Så jag och mamma åkte till lgh och städade lite smått.. Mellan 15-17.30 hoppade jag runt lite här och var.. så till slut så hade det gått över av sig själv =D Så jag gick aldrig till läkaren... Antagligen vart det nå stopp i cirkulationen i foten och nån nerv kanske kom i kläm eller nåt!? Och jag måste nog antagligen RÖRA PÅ MIG mera!!!! Jag har ju ett stillasittande jobb och i övrigt är jag ju inte direkt bra på att motionera =/ Men nu måste jag röra mer på benen, har inte tid med att få massa krämpor just nu ;)

Well well... imorrn ska jag och mamma städa det sista i lgh.. Ska träffa köparen på måndag så han får nycklarna och jag mina cash =D

Ska även på MåBra Mässan på nordic hallen imorrn med Hannah.. Sen på kvällen ska jag till Hannah en sväng för hon fyller år på tisdag, så det skulle bli fest. Får se hur länge jag orkar stå ut =P Linda fyller även år på Måndag så vi firar henne lite oxå ;) Och sen den 10:e fyller jag =D Alla är vi våg-tjejer! Bäst! ;P

Bebisen är kvar i magen ;) Allt rullar på bra! Imorrn är det prick 6 v till BF.. Är i v 34 nu! Jag som hade för mig att det var v 33, det sa jag till BM allafall.. =P Har inte hunnit med mig den här veckan ;)
Har börjat få lite ont i magen, typ som håll! Bara ont på EN punkt i magen som "ilar" eller värker eller vad man ska säga. Fick höra att det kan va förvärkar.. Men det känns konstigt att det ska göra ont på en punkt? Men vad vet jag =P Värkar känns ju som att det ska göra ont i "hela nedre magen"? =) Men men, i måndags när jag fick det kunde jag inte gå, haha.. Linda fick gå vidare och hämta sin bil och plocka upp mig sen, jag kunde verkligen inte gå vidare. Hon filmade även mig när jag stog och hade ont =P Och när man skrattade gjorde det ju ännu ondare =P

Nä, nu ska jag hoppa till TVn och invänta Idol =D

Dröjer ev till nästa uppdatering igen! Får se.. Har rätt mkt att göra nu! Vill ju få klart i huset =) Och jag har ju lovat lite mer bilder.. dom kommer ;) Måste bara få över dom till datorn, och här på mammas dator vet jag inte hur man gör. =)

Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Nudel

Pjoh! Ni lever, och bebis är där den ska ;D Nu kan jag leva på det här inlägget ett tag framöver. Typ tills ni fixat och donat klart med det mesta i lyan ;)
.
Spännande med lite verkarbete =) Inte långt kvar alls nu. Allt har gått tokfort ju.

2007-09-29 @ 01:09:05
Postat av: Linda

Äntligen en update! Fast jag visste ju typ allt som stod ändå.. ;P men alltid kul å läsa!

2007-09-30 @ 13:27:37
URL: http://frokenbolibompa.blogg.se
Postat av: Emma

Å va spännande med bebisen Lotta!!!

2007-10-08 @ 10:28:00
Postat av: Veronica

GRATTIS på födelsedagen!
Uppdatera mera!
Kraam!

2007-10-10 @ 01:00:51
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: nudel

Vadå..? jaha. öwh.. GRATTIS! Ha ha *hakar på* ;)

2007-10-10 @ 11:28:49
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Nudel

Tack för kommentaren =)

2007-10-11 @ 09:42:16
URL: http://nudlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0