Det går inte

Får spunk! Kan inte föra över bilderna från kameran till datorn! Vet inte vad som är fel?! Jobbigt! Har ju en del att visa ju =( Men jag kan dra vår resa utan bilder så länge =)

Huvudstaden
 Vi åkte runt 10 på fredag! Blev 2 cheese i bilen, bra start! Jag gasade på den första biten, men Linda körde längst. Jag sov där en liten stund ;P Hittade faktiskt rätt bra, men ringde och kollade lite med Tulay ;)
Väl framme så checkade vi in och parkerade. Straight to the room! Va helt ok! Vi bodde på globenhotellet! Gick ganska direkt och käkade på donken, kollade nån affär sen tillbaka. 
Upptäckte att det fanns solarium, och hade sett innan att det fanns relax. Vi tog först ett glas vin sedan gick vi och solade! Skööönt! Hur längesen som helst sen jag solade. Tänkte ta ett dopp i bubbeln oxå men där va det folk så vi skippade det. Back to rummet och började göra oss iordning. Drack lite mer vin, fast jag drack inte ens halva flaskan. Blev typ 2 små glas bara.
Vi gick till insläppet runt 19, 19.30 började konserten. Det var fullt med folk som satt på golvet framför scenen, men vi hoppade förbi typ alla och hamnade ganska långt fram =) Så vi stog där mitt bland alla som satt, kände sig lite uttittad, haha! Tillslut kom en vakt och sa att man måste sitta ner =P Så då fick vi väl göra det då.
Tiden gick.. tillslut kom förbandet in, som i övrigt va grymt bra faktiskt! Urban Mind!
Efter några låtar kom Kellan in! =P Hon va faktiskt jäkligt bra live! Grymt bra röst (!!!!)
Har några bilder som Linda skickat men ska få fler, vi filmade lite oxå. (allt med hennes mobil, jag va ju så dum att jag inte tog med kameran)
Ja det verkar va omöjligt att lägga upp en bild! =( Hade jätteproblem med att bara logga in. Så det får bli bilder imorrn..
Allafall, efter konserten gick vi faktiskt tillbaka till hotellet, slocknade rätt fort! Vaknade faktiskt till ett par gånger som väntat, och trodde att Eric va där och satt i sängen en gång, hehe. Men skönt att inse sen att man kunde sova vidare! =) Jag trodde jag skulle vara mer utvilad, så det verkar inte spela så stor roll hur mkt man sover, att man alltid ska vara så trött?!
Vi käkade hotellfrukost som inte var så mkt att hurra över faktiskt =/ Även att dom tog Lindas fil fast hon inte ens ätit upp! Och medans vi satt och käkade kom dom och plockade undan massa saker på bordet, så alla servetter försvann. Dessutom va äggen inte hårdkokta som det stod, kocken kom med några ägg jag gick testa skära, men alla va löskokta. Tillslut hittade jag ett =P
Jaja.. bla bla bla.. Vi åkte hemöver runt 11 och va hemma runt 15.

Vem orkade läsa det där?! Boring med bara massa text ju =P

Today
Tänkte visa en bild på Eric (den kommer), han somnade på täcket på golvet medans han lekte (!) Har aldrig hänt förut =) Nästan på mage och med en leksak i handen. Sötis!
Tulay Senol & Elias + Jossan Anders & Tilly har varit här på middag. Väldigt trevligt =) Har ju självklart lite bilder att visa där oxå. Dom åkte för ett tag sen...
Eric ligger och sover nu.. Jag ska väl sitta här lite och sura över att det inte går att lägga in bilderna.. Sen blir det nog lite TV.. Jag orkar inte ta bort all disk idag. Imorrn är det inget babysim så vi har inget planerat. Så det får väl bli en städdag.

Kommer förhoppningsvis lite roligare inlägg imorrn då om vi lyckas förstå vad som är fel med överföring av bilderna!

So long!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ni verkar ha haft det bra i stockholm iaf! Kul o åka iväg på en liten tripp sådär!

2008-04-13 @ 22:46:23
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Pinglan

JAG orkade läsa:-D när vi sov på hotell (som hette vad?!) fick vi värsta goda frukosten! mumma!

2008-04-14 @ 14:28:05
URL: http://pinglanm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0