FINALLY

Handikappad? Ja lite så har det allt känts ;P haha!
Har ju haft flera saker jag tänkt blogga om.. men nu kommer jag ju inte ihåg allt (!)

Lördag
Träffade Klas Anna och Ilja.. Va hos mamma på förmiddagen. Gertrud Lisa och Noah kom för att träffa dom oxå. Senare åkte vi till mormor på sjukhuset, det var sådär med henne, va nog svårt att förstå allt när vi kom "så många", men hon visste vilka vi var när vi sa det allafall =) Efter besöket åkte vi hem hit och käkade middag, Momme hade lagat god mat, oxfile och strips ;P sällan!

 

Här är alla Sveriges Botander samlade! =) Eller hela världens Botander ;) Men vem vet, det kanske finns nån på andra sidan jordklotet som kommit på samma namn!
image431

Efter middagen åkte jag och Eric till Linda. Vi såg på tv och snackade lite =) Sandra var där oxå. Och Eric fick en present! =) Finfina saker!!
 En skallra, snuttefilt, speldosa. TACK Linda =D Och Christer ;)

 Och i torsdags fick han denna av Sara och Emmy! Tack tack =)

Söndag
Jag och Eric for till Birsta och mötte upp Linda. Blev lunch på donken. Köpte ett par skor, va 20% på DNA. Jag och Linda köpte vita Converse! Tog en glass på Draken innan vi skiljdes åt. Eric satt lite vingligt i barnstol och var supernöjd över att få smaka lite på min tomma glassked ;)
   
image438


Måndag
Vad gjorde vi igår? Jomen just! Vi badade ju =) Eric åt precis innan vi hoppade i, så han orkade med jättebra! Tyckte det va jätteskoj! Längtar tills nästa måndag! Sedan gjorde vi inte så mkt.. va mest hemma.

Huset
Det har kaklats vidare i badrummet! =) Här är en liten smygtitt!
 Hörnet där badkaret ska stå.
 Vid den här randen kommer toan.
 Inte ställt iordning videon och så än, och det ska väl dit nån blomma el nåt.


Amning
Inatt var det verkligen REKORD =D =D Tänk om det kunde hålla i sig!
19.15 Ammade
23.00 Ersättning
05.55 (!!!!!) Ammade
10.00 Ammade
Han åt alltså inget mellan 23-06, 7 h (!!!!) och sov bra emellan! Men vid 5 tiden fick jag gunga honom i sängen så han sov vidare tills 6 då han ville ha mat! Och han vaknade utan grin =) (ofta vaknar han ju superhungrig på en gång, så han vaknar och grinar på en gång) Men nu hann han vakna till och le lite innan, fast det var 7 h sen han åt =) Och sen 4 h igen nu på morgonen!

Idag
Jag ska till frissan!! =) Färga, klippa + lite massage! Niiice! Ni får väl kanske se resultatet senare =)

Hoppas ni orkat scrolla ner hit ;) Säkert något mer jag tänkte skriva men då kommer det senare!

Nu ska jag se om några fler uppdaterat!!! =D

Hej så länge!




Kommentarer
Postat av: nikita

Åh härligt med en rejäl uppdatering =)

2008-04-01 @ 12:05:17
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Linda

Äntligen ett inlägg! ;)

2008-04-01 @ 12:57:09
Postat av: Veronica

Åh, äntligen lite bloggar att läsa! :]
Fina bilder du lagt in! Å snygga skor. I love converse!
Problemet är juh att vi bor längst upp, UTAN hiss. Så vi måste ha vagnen i förrådet :[

2008-04-01 @ 13:43:12
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Vilka fina bilder..och många! Kul! =) Vad snyggt det blev m. tv-bänken btw! Hörs nått. Kram

2008-04-01 @ 16:24:30
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: malin

Hej! Ja, men då verkar det gå att kommentera igen =) Fina bilder på Eric =)Hörs imorn! kram kram

2008-04-01 @ 16:41:59
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: Fredrika

Men ah! En sån adidasjacka vill jag ha!

2008-04-02 @ 18:52:28
Postat av: josephine

Söta kläder!! :) Tilly har lika i rosa!

2008-04-04 @ 08:02:16
URL: http://joxzephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0