Go natt

Jepp! Eric åt 5.30, sen gjorde han nr 2 och kunde inte somna om, men skönt för honom för igår blidde det inget bajs! Ska ge han lite katrinplommonpure´ idag.. (fattar inte varför det inte går att göra ´ ovanför e?? Är jag dum eller är det tangentbordet som är knas?)
Vi klev upp allafall. Jag diskade nappflaskorna, å jag har upptäckt nåt bra =D Tulay sa att hon brukade byta napp på flaskan.. så jag testade DrBrowns napp på MAM flaskan, funkade kanon! Då kan jag ha dom flaskorna med nappen som han gillar!! Perfekt! Ska köpa fler idag! 

Idag har vi lite som ska uträttas
* Kebab (viktigt) =P
* ICA Maxi
* Babyproffsen - vagn + flasknapp
* Kolla garderob nånstans

Farmor vaknade kort efter oss så nu är hon med Eric.. det betyder att jag ska kila ner i sängen en liten stund till ;) Skööönt!

Hears kanske later!
 

Kommentarer
Postat av: Tulay

Visst e jag smart?!

Ja du, vi kommer inte ses på ett tag. Men men, vi hinner sakna varndra. Hahahahha..

2008-04-23 @ 08:34:47
URL: http://tullisen.blogg.se
Postat av: Therese & Melwin

tack för din kommentar..
De är så roligt att följa din Erics blogg ha en mysig dag i solen

2008-04-23 @ 09:06:44
URL: http://www.melwinsmamma.blogg.se
Postat av: mia

tryck på ´ först sen på e :)

2008-04-23 @ 17:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0