Härligt!

Mamma kom förbi förut och tog med Eric på en långpromenad. Medans så städade jag och Momme köket, hallen och vardagsrummet! Skööönt! Mkt lättare när man inte kan bli "störd". Han sov hela vägen och var pigg och glad när dom kom tillbaka! Han fick lite mat.. Och nu har vi nyss käkat.
Lite synd att jag inte gick på promenad oxå, men det såg förjä****t ut här rent ut sagt! Iofs är dagen inte över än på länge.. Men jag lär väl inte komma ut. Ikväll ska jag på ljusparty med Madde! Trevligt trevligt! Sen blir det nog en tidig kväll som vanligt.

Imorrnkväll kommer Mommes mamma! Hon ska stanna till 12 Maj eller nåt! Så då blir det säkert lite mer ordning här! =) God mat allafall ;) Ska försöka fixa en garderob nere och få iordning alla mina kläder och grejjer så man kan börja inreda Erics rum. Även datarummet måste bli klart så det blir mer plats i vardagsrummet. Inom snar framtid hoppas jag även att badrummet blir helt klart! Skönt om man skulle kunna njuta av sommaren utan att behöva tänka på massa renovering!

Imorgon är det babysim på schemat. Ska även byta till sommardäck och fara med skräp på tippen!

Hoppas ni haft en bra helg i solskenet!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: nikita

haha vilket sammanträffande , vi ska också på babysim imorn sen ska vi hjälpa mamma å fara me massa skrot på tippen :P

2008-04-20 @ 18:21:33
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Mikaela

Hej hej! Tänkte höra om johanna och jag och Walle kan komma och hälsa på er i morgon? kram

2008-04-21 @ 09:05:10
URL: http://www.milino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0