Inte nu

Nu har jag varit hemma sen ca 15-16. Tänkte bara meddela att jag lever ;)

Det kommer en uppdatering imorgon! Har ingen ork att skriva nu, ja, fast jag har fått vila upp mig lite ;P

Va såå mysigt att träffa Eric igen! Han sov när jag kom men vaknade ganska fort, han skulle äta så då ammade jag! Det gick bra det =) Han högg direkt ;)

Ska faktiskt hoppa i säng snart! Både Eric och Momme ligger nere och sover, M har inte sovit så mkt som han brukar ;P Bra för han att få se hur det är en hel dag/natt utan att jag är hemma ;) Men allt hade gått kanon!

Ja men vi hörs imorrn! Då blir det lite bilder oxå!

Kommentarer
Postat av: Pinglan

ja, när som helst utom tisdag, tror jag. när kan du? och var? och välkommen hem:-)

2008-04-12 @ 20:55:19
URL: http://pinglanm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0