Lite snabbt

Hinner inte skriva så mkt just nu!
Lägger upp lite bilder från igår bara..
Eric fick smaka katrinplommonpure, och han åt med HELA ansiktet =P
Pajen blev god och det var trevligt att ni kom Emma och Micks! =)
Oscar (som hade ätit) blev väldigt sugen på nåt oxå, tur att det fanns blåbärspure, men han blev sur när det tog slut ;P

image481

Ser inte så mysigt ut ;)
   

Denna paj blev nog bästa smak och konsistens av dom jag gjort =)
image487

 

image492

   

Sen kom pappi hem
image497

Nu måste jag hoppa från datorn! Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ingen bild på mammorna?? ;P

2008-04-10 @ 11:34:40
Postat av: Josephine

vad härligt det ser ut med puré i hela ansiktet ;-)

2008-04-10 @ 12:31:01
URL: http://www.elikasmamma.blogspot.com
Postat av: Anonym

Alltså folk verkar ha missuppfattat HELT va jag mena. Nu menar jag folk som blir gavida enbart för den där fina gravid magen o bebis tiden, man kikar runt i affärer o ser så fina bebiskläder o vill genast ha en till, o sen inte tänker på de som kommer efter, när den sedan blir större o säger, fan va jobbigt de här va, skaffa inte för tätt de e bara jobbigt. trots o allt som hör till.
Jag vet att de finns sånna eftersom jag känner flera som själv sagt de.
De e absolut inge fel med o ha tätt mellan sina barn, de e inget jag vill ha men de e ju jag, alla tycker ju olika.
o verkligen inge fel med o skaffa ett syskon, vem vill inte de?
Skaffar man en till för att man verkligen vill, att man känner sig redo har ork tålamod osv och vill ha ett syskon till sitt barn, hey varför inte? men de e inte dom jag menar...ni har missuppfattat helt mitt inlägg verkar de som=)
Jag vill också ha ganska tätt..man vill ju inte ha för stor ålderskillnad heller (snackar om mig själv nu) jag vill blir gravid när aliyah e prick 2 år och 3 mån, om man nu kan pricka så rätt hehe, vill ha nästa bebis när aliyah e 3 år...längre skulle jag nog inte vänta för vill ju att dom ska ha nytta av varann, de e nästan 2 år mellan mig o min syster o vi har alltid vart som bästa kompisar, de önskar jag för min dotter oxå.

2008-04-10 @ 14:41:02
URL: http://cey84.blogg.se
Postat av: Therese & Melwin

Fina bilder. Duktig han verka vara att äta pure..

2008-04-10 @ 15:00:29
Postat av: Tulay

På Q7 kan man ju välja om man vill 2 extra säten är bak.

2008-04-10 @ 15:02:56
URL: http://tullisen.blogg.se
Postat av: Sara

Vilka fina bilder =) Kul att pajen blev bra, men dom du gjort då jag och Tulay var och hälsade på var också jättegoda =)

2008-04-10 @ 18:33:39
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: lotta

Hoppas du får trevligt på konserten! Och sov lite för mig med!

2008-04-10 @ 20:23:12
URL: http://eileengalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0