Mina fynd

Ja fynd blev det till Eric, men till mig vette tusan. Men först gick ett av mina plagg inte in, så det blev väldans billigt. Tyvärr så upptäcktes det då hon nog såg att jag blev lite förvånad ;P

Köpte tre bodys i stl 80 till Eric, dom kostade bara 39 kr st! Så då kan man passa på att fylla upp lite.


Och tre plagg från Gina till mig!
   

Köpte även solbrillor till Eric, ska knäppa ett kort sen då han har på sig dom.

Eric verkar ha somnat om nere hos farmor efter lite mat. Ska ta han sen när han vaknar så hon får sova!
Han har ätit mer än vanligt nu, igår åt han nästan en hel flaska kl 20 och 22..! Sen har han börjat dreggla lite mer och verkar bli arg på munnen ;P Det klias nog rätt mkt nu tror jag! Kanske nåt som är på G snart.. Johnnys dotters son Alex är 2 v yngre än Eric och han är på väg att få sin 3e (!) tand!! Han har 2 st nere som är nästan helt utväxt! Han fick första när han va runt 3 månader tyckte jag hon sa.

Nu ska jag kolla lite bloggar sen käka frukost och passa på att kika på Andra Avenyn!

Tjing tjing så länge!



Kommentarer
Postat av: MittLivSomJag

De där bodysarna har Mio oxå! Tyvärr blir en del av dem förstörda efter någon tvätt, även om de blivit i bättre kvalité än förra sommaren då de första kom.

Jag hade ingen bild på mig själv på BabyCool så jag antar att du följt länken ut från Lunar då. Vad gäller tv-rutan kan jag inte annat än be om ursäkt för att du varit tvungen att se den smörjan. Shit happens when you're 19!

2008-04-30 @ 08:49:51
URL: http://www.mittlivsomjag.com
Postat av: malin

fan vad du shoppar! =)ska du va hemma på torsdag? jag slutar vid 4-5 tiden å tänkte svänga förbi med en grej på vägen hem. kram m

2008-04-30 @ 10:57:07
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Nu är lönerna klara...! Så innan 15 maj ska man få veta... och så får man första utbetalningen på maj-lönen... :D

2008-04-30 @ 13:51:49
Postat av: halaa

jätte fina skae.r bra tat du hipar upp dig :D . glöm inte att du måste hitat nått SKIT SNYGGT till vår kväll ;) haha . opuss
erlic från mig

2008-04-30 @ 18:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0