Morning

Idag kommer Mickis&Walle och Emma&Oscar hit och fikar! =) Ska bli trevligt! Nåt som inte är lika trevligt är vädret! Hallå, vinter i April.. why?

Jag måste iallafall städa nu på morgonen och baka en paj! Blir hallon/blåbär blandat.

Igårkväll va jag och fikade med Linda Jenny och Annso, va på Waynes. Trevligt! Och vem träffade man, om inte Muris och Wissam, som är hos oss typ varje dag. haha.. Dom gick före oss, och va hemma hos mig när jag kom hem =P Dom sitter här varje kväll och spelar ps3.. värsta tråkspelet dessutom! Men inte mig emot, jag gillar när det är folk omkring =)

Nu blir det först frukost här sen får vi se om jag orkar ta tag i städningen.

Bye!

Förresten, i Måndags hade jag läsarrekord! =) Kul! Både unika besökare och sidvisning. 
Så Welcome ni som hänger kvar ;)


Kommentarer
Postat av: josephine

Tjohej! Nope! Vi åker inte hem idag! Men vi flyttar över gatan till A föräldrar. Jag har fullt upp hela dan. Är ni hemma något i helgen?
Kramis

2008-04-09 @ 08:44:33
URL: http://joxzephine.blogg.se
Postat av: Emma

Jag hade oxå läsarrekord i måndags, måste vart en bloggläsardag ;-) Ses sen!!

2008-04-09 @ 10:15:33
URL: http://emmzan80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0