Seg

Mmm.. Känner mig seg idag. Vet inte varför. Gav Eric ers. vid 01, men han sov inne hos farmor. Hon kom hem sent, dom tvättade igår hos Ms faster, very snällt av dom! Så nu är det renbäddat i sängen, skönt! Och tomma tvättkorgar, eller ja när det nytvättade är uppackat ;)

Jag tog Eric imorse vid sju så fick hon sova vidare =)

Idag ska det bli en promenad, med Diana kanske. Blev ingen igår ju =( Måste ju passa på när vädret är som det är! Jag och Eric åkte till mamma igår, åkte inte hem förrns vid 21. Och han sov från 17-18 typ hela kvällen tills han åt vid 22 sen fortsatt han att sova till 01.. Idag hoppas jag på att han kan va vaken runt 17-20, annars blir han vaken en stund på natten. Inte bra.

Kl 17 ska jag med jobbet och käka på primero, nice! Då ska nog farmor ta med Eric till Ms faster, då händer det lite så han förhoppningsvis kan vara vaken. Jag skjutsar dit dom och hämtar upp dom när jag är klar.

Ja.. seg var ordet. Är så less på röran nere så det känns som att jag bara vill skita i det, orkar inte ta tag i det. Men vi MÅSTE. Får ta och hämta kraft från ingenstans och bara göra det. Kommer kännas så skönt när det är klart, det vet jag ju. Men som sagt, inget kan göras förrns det finns en garderob där.

Funderar på denna från Ikea. Ville ha spegeldörrar, men med tanke på att det är Erics rum kanske det inte är så bra, blir nog mkt kladd då kanske. Fast med vitt blir det väl målat där istället =P Jaja.. får se vad det blir.

Vit PAX med skjutdörrar..
image586

Övar sällan att sitta med Eric, men gör vi det lite oftare så går det nog längre stunder snart =)

image587 image588

image589

Nu ligger han och sover. Vaknar nog och ska äta snart!

Hoppas ni får en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

åå vilka söta bilder på lillen. Han är bra go. När ska ni på bvc och väga lillen då?
Hur gick sprutan..?

2008-04-25 @ 12:21:49
URL: http://www.melwinsmamma.blogg.se
Postat av: Anonym

Hihi, så där blir det för Bon med..=)
Men Bon vill knappt sitta när vi hjälper han ska bara stå.
Gör Eric så med?
Va fint ni gör det i erat radhus. Om vi hade ork skulle vi fixa med.

Hoppas ni får en fin helg!

2008-04-25 @ 20:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0