SHOPPAT igen

Icke bra icke bra.. Men jag kan inte hålla miiiiiig (!) Bilder får ni se imorgon tror jag, blev både till Eric och till mig =) Hade massa lösa pengar, och allt försvann... Dessutom va ja tvungen att kika på babyclothes rea när jag såg att Therese hade shoppat.. Och ja, där försvann runt 900 spänn oxå! =/ Då va man typ pank och det är inte ens Maj. Perfa!

Va i birsta med Tulay & Elias.. Åkte först på Barnens Hus, och där la jag undan en vagn, trehjuling paraplyvagn =) Nice! Så även där försvinner 900 eller vad den kostade innan veckans slut. Mamma kanske vill sponsra med en krona!? ;P
Dom hängde med hem hit sen och käkade lite mat, gott gott!

Eric sover.. och jag ska snart hoppa ner i sängen och kolla på DH! =) Nu ska jag först fixa iordning nattens ersättning!

Imorrn ska jag till Mickis och fika, trevligt! =)

Oh just, jag har alla avsnitt av Andra Avenyn kvar sen i Söndags! Great! Det blir kanske till att kika på ett imorrnbitti!

Go kväll!

Kommentarer
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

hihi spännande och se
vad du shoppat. Visst ha dom mycke fint på den sidan?

2008-04-29 @ 21:27:52
URL: http://www.melwinsmamma.blogg.se
Postat av: Annelie

Ja visst är dom fina! Dom har hur mycket fint som helst på Pirum Parum! Har du varit där?

2008-04-29 @ 22:02:07
URL: http://nelinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0