Yesterday

Igår blev det som sagt lunch med Hanna och Mirja, åt på charm. Det har blivit så jäkla dyrt där!! Verkligen inte värt pengarna för en bakad pära och LITE röra, sallad och bröd! 77 spänn (utan dricka, man får måltidsdryck eller vatten)! Och för 70-90 kr kan man få en rejäl lunch på tex Oscar, Bite Line, Sju Kryddor eller nåt! Men men!
Jag gick även upp på jobbet en snabbis och gav Eric ersättning. Sen gick vi på myrorna, jag fyndade ett par nike-skor, såg jättefräscha ut! 150 riksdaler! Perfekt för promenader!




Efter la stada åkte jag till Tulay! Vi grejjade lite med min blogg, hon som hjälpte mig =) Åt mackor och glass, jag är ju alltid sugen på nåt ;P Lekte lite med pojkarna.. Eric satt lite själv, skulle försöka hinna fota men det gick inte så bra ;) Min kamera är så seg, så han hann ju falla omkull. Och han blev nog lite trött efter alla försök =P

   
   
Dojnk, dom är ganska vig om man säger så, dom små liven!



Idag blev det ingen morgonpromenad, vi klev upp lite senare. Det ser ut att vara ganska ruggigt ute oxå, så vi får väl se om vi kommer ut. Ikväll ska jag till Malin och få se lilla Milton =) Kanske käkar tillsammans oxå! Just nu ser jag på våra bästa år, sen vet jag inte vad som väntar. Lite städning skulle behövas.

Idag ska jag testa att bara ge Eric ersättning, för att se om han är bättre i magen ikväll/natt. Då kanske han får sova bättre. Så då får jag pumpa lite idag.. Ska nog koka en pära så han får smaka lite oxå!

Hörs kanske senare!


Kommentarer
Postat av: Therese & Melwin

ÅÅ DUKTIG HAN ÄR ATT SITTA.. SÖTIS..

2008-04-03 @ 10:20:35
Postat av: IdaB

Meeeeh!! Sånna skor vill ju jag ha å!!!!
Har i flera år kikat på dem men det bli alltid så man köper grejer åt barnen istället för att unna sig sj något.
Men till de där priset hade jag verkligen inte kunnat avstå!!! *avis* ;P

2008-04-03 @ 11:03:18
Postat av: IdaB

Jag älskar ju gammla ting med en förnyad touch så fyndlgret o loppisar besöker jag med jämna mellanrum, ihopp om att hitta bla dessa saker... men den där mjölklådn skulle jag nog kunna fixa sj ;P
kistan vill jag ha gammla ;)

2008-04-03 @ 11:14:36
Postat av: Tulay

Jag försöker hitta en bra bakgrundsbild. Den jag har får duga ett tag.

2008-04-03 @ 11:55:11
URL: http://tullisen.blogg.se
Postat av: Anonym

Ohh snygga skor!!!

2008-04-03 @ 12:29:21
URL: http://cey84.blogg.se
Postat av: Anonym

Vart köpte du skorna?

2008-04-03 @ 14:26:33
Postat av: Lisa

695 kr gav vi,rena kapet :)
Tar ingen plats ihopfälld,passar bra till våran trånga hall..:)
Fina bilder på killarna :)

2008-04-03 @ 15:39:56
URL: http://eminsmamma.blogg.se
Postat av: Tulay

7 Kryddor e BÄST!

2008-04-03 @ 20:39:41
URL: http://tullisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0