Fredag

Då var det helg igen då! En rolig sådan hoppas jag på =)

Idag blir det lunch med några på jobbet sen upp en snabbis och säga hej. Sen ska jag nog träffa Tulay på stan en sväng. Och efter att Linda slutat skulle vi nog ses igen!

Måste på systemet och köpa vin tills imorrn =) Sen ska jag nog ta en sväng på Vision eftersom jag har presentkort där. Vill shoppa men inte slösa pengar ;) Då passar det ju perfekt med presentkort.

Måste även lämna igen 2 filmer..

Eric leker i vardagsrummet nu, eller nä nu kikade han in här med världens smile min lilla plutt! =) Vid 11 ska han få lunch sen åker vi mot staden!

Jo just. Igår åkte jag en snabbis till Birsta, blev en kjol och klänning från VILA för 99 kr (!) Och en spetsponcho från Monki. Efter det åkte jag till Linda för att hämta min klänning till hennes 30-års fest! Jag ska vara snövit! Haha ni får se klänningen någon gång framöver!

Nu ska jag börja göra mig iordning. Hörs kanske ikväll!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0