Fullt upp

Igår hade vi fullt upp hela dagen. Vi började med (promenad) sen träffade vi Tulay och Elias på stan. Haha vi typ bara gamade, först åt vi lunch på åhlens, sen gick vi tillbaka och fikade efter en stund. Sen gick vi till Barista och tog en macka efter ett tag (!) Man kan ju tro att jag oxå äter för två ;P Nä men jag kan fasen äta hur mkt som helst, tänker på mat typ jämt även!? Vi shoppade lite oxå, köpte en typ kortärmad lång munkjacka från H&M. Jättemysig! Men annars blev det väl inget mer.. Vi träffade mamma och hennes väninna, haha jag och mamma hade svarta kläder och röda skor båda två! Vi skiljdes åt vid 16.45, och jag missade bussen precis så jag fick vänta en halvtimme, gick och satt mig vid ån med Eric.

Vi kom hem, jag började skala potatis. Vi skulle fixa käk. Så jag fick äta igen ;) Jossan Anders och Tilly kom hit vid 19-20 och käkade, stannade hela kvällen. Så jag och Jossan hann även åka till City Gross och köpa godis, men mitt godis blev faktiskt bigarråer! =) Det var trevligt. Måste fixa en till middag innan dom åker till Umeå igen. Hoppas att Tulay och Senol kan komma då oxå!  
M provar på tvillinglivet ;)


Åh Eric var så söt, han sprang rätt på Tilly och "pussade" henne på munnen =D Fasen att man inte kan hinna knäppa kort sånna gånger!

Har lite bilder från i torsdags då vi var hos Lisa. Eric klättrade i deras trapp för första gången, han var jätteduktig och tog sig upp flera trappsteg!
  
  
  
 Kom upp en bra bit, tills han satt sig bakåt i luften ;)

Nä nu blir det frukost sen promenad.

Sen blir det fika på stan med Linda Sandra Tulay och Elias!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: emma

Hm..undra om vi köpt samma munkjacka på HM ;-)

2008-08-16 @ 11:36:48
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: emma

Hm..den bruna? Nä den du har på dig på bilderna från i dag på Lindas blogg..jag köpte en likadan igår ;-)

2008-08-16 @ 18:50:26
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: malin

Hej!



Ja, det blev en hel del, och då har jag inte räknat med presenter till emmy, mamma&pappa, tröja till c & M och lite smink och prydnadsgrejor..haha =)



Jag vet, du måste komma nån dag, du har väl inte sett sovrummet nu när jag bytt tapeter heller va?

Kan väl försöka hinna med nåt innan ni åker?? (avis på er) =)



Kram!

2008-08-17 @ 10:45:58
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Tack! =)

2008-08-17 @ 13:30:29
URL: http://acidangel.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0