Hej hopp

Idag har jag målat första lagret på sängen! Kommer bli riktigt fint! Fast jag är ju som sagt inte så duktig på att måla.. så lite skavanker blir det ;) Och usch  vad jobbigt det var, massa smådelar. Undra vad det skulle kosta att lämna in den nånstans =P Måste nog bli tre lager =(

Kl 17 ska jag åka till Malin! Eric blir hemma, men han är rätt ok bara snorig. Fast tempen har vi inte tagit nå mer.. Men han känns inte så jättevarm. Vi ska äta tacos.. gott gott =) Sen åker jag hem ikväll och tar över, M ska nog ut ikväll.

Imorgon måste jag stäääda! På Måndag kommer Jossan, Anders, Tilly och Lina och Johan hit och käkar. Trevligt =)

Ja det var väl allt jag hade att säga för tillfället!

Eric 5-6 mån

Kommentarer
Postat av: pinglan

Den bilden är tagen 08-04-17, om jag inte har helt fel:-) Tänkte nästan göra en sån bild av den, som jag har på Amira. Sen kan du göra en sån tavla om du vill:-D

2008-08-24 @ 14:43:05
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Frida

Åhh guuuud va gullig han blev!! :)

2008-08-24 @ 21:14:52
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Frida igen

Haha, jag som trodde han klippt sig! Läste sen.. Får väl ändra till: Åh gud va gullig han ÄR! ;) Vimsig så här dagen efter! ;) Kram på er iaf!

2008-08-24 @ 21:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0