Hemma!

Har nyss kommit hem från Malin. Åt jättegod mat och blev kvar vid middagsbordet hela kvällen och snackade =) Emmy var gladare idag i alla fall, skrattade som bara den där vid matbordet när man sa nåt ibland, haha! Så söt!
 
  
Det är köttfärs med creme fraiche och lite grejjs på så det ser lite konstigt ut ;) Sen så ser det ju nästan ut som att jag har haklapp med min "fina klänning" =D

Ska kanske ses nästa lördag oxå, ha en tjejkväll med utgång lutar det åt! Riktigt nice eftersom jag kommer vara borta över tre veckor sen! Så då ska jag försöka skaffa barnvakt, vet inte hur M jobbar. Fast det skulle ju vara skönt att få en sovmorgon dagen där på ;)

Jag ska försöka hoppa i säng snart. Eric är så snorig så han sover inte så superbra.. Natten som var blev det nästan så att han åt två ggr, han åt först 00.30 tror jag. Sen vaknade han till och hade svårt att somna vid 04 eller nåt igen. Men till slut fick jag honom att somna. Då gick jag upp och hämtade välling ifall han skulle vakna igen. Men då hörde jag honom inte förrns 06.30 =) Så det gick ju bra ändå. Då kunde vi kliva upp och äta gröt som vanligt till frukost.

Lite andra kort som fanns på mobilen
  

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Linis

Det låter bra!!

Jag kirrar en paj och tar med mig :)



Jossan och jag sitter och vinar, ska ut och svira snart!! hihi

Kramen

2008-08-23 @ 23:03:30
Postat av: Eva

Hej! Nu har jag kommit hem fr Östersund. Erics säng fanns i två exemplar på ett loppis vi var på.

Den ena kostade 4500:- och den andra 2600:-.

Så du gjorde ett toppenköp!

Ilja fick en underbar växasäng i svart järn med ena gaveln med en gammal änglamålning. Såg ut att ha stått på ngt slott. Har aldrig sett en så vacker barnsäng. Den var lite sliten i färgen. Lite järnsvart och litet guld, men så fin. Har ingen bild på den men kanske Iljas pappa kan ta ett foto med kameran.

Själv köpte jag inget, jo ett gammalt syskrin till Anna.

Natti natti

2008-08-24 @ 00:03:28
Postat av: Josephine

Myspys! Imorgon ses vi! Kul!! kram

2008-08-24 @ 22:06:20
URL: http://joxzephine.blogg.se/
Postat av: lotta

Söta dom är de små vännerna!

Gottigottgott de ser ut den där tacosmeten. Hur gör man den?

2008-08-26 @ 20:59:16
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0