Kan det bli värre?

Idag vaknade Eric 05.15 (!) Ååååh Im tired!
Det var nog för att han åt vid 00 inatt... =/ Momme kunde/orkade inte få honom att somna om och jag sov typ.. Men nu får han inte äta så tidigt.. Jag har gett upp att försöka hålla honom till 03, han äter ändå bara en gång per natt nu så då kan han lika gärna äta vid 01-02 om han vaknar då. Men 00 känns lite för tidigt.. Känns som att han kan sova längre om han äter lite senare.......

Ja.. han är trött nu märker jag men vill inte sova. Vi får väl äta frukost nu då.

Hej hej

Kommentarer
Postat av: malin

Hej!



Vad ska du göra i helgen? Tänkte att vi kanske kunde träffas en sväng?



kram m

2008-08-19 @ 11:03:24
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Hej!



Maria här (m Mira) tror Eric får lära sig av Mira =)) Brukar kliva upp vid 11 tiden o då äter jag frukost o går ut m hundarna, sen kan jag sova en sväng till ibland. Igår klev vi upp kl 2! Fast hon äter ju några gånger per natt, men jag får ju sova ut på mornarna i alla fall, så det funkar ju.



Ha det bra! Vi syns nå´t!

2008-08-19 @ 12:08:25
URL: http://cuteandcrazy.se
Postat av: hannah

hej & hå!

Börjar du få resfeber?

Nu får du sluta ge han mat på natten ;) Det fixar han! (och du!)

Kram

2008-08-19 @ 14:35:57
URL: http://kinda.blogg.se/
Postat av: lotta

Jobbit med nattmål.

Bon har fått lite den senaste veckan för han har inte sovit som han ska. Men jag har väntat ut han. Men vid tretiden så går det inte längre...

Osså fick vi ett "peptalk" av Syster Carina på bvc, hon sa att han inte behöver äta nått på natten.

Så i natt fick han inte det MEN det vart väldigt mycket gråt ett tag dock gick det över när han fick sova med mig ett tag.

Fåse hur denna natt går...zzzzzz

2008-08-19 @ 20:55:17
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jobbit med nattmål.

Bon har fått lite den senaste veckan för han har inte sovit som han ska. Men jag har väntat ut han. Men vid tretiden så går det inte längre...

Osså fick vi ett "peptalk" av Syster Carina på bvc, hon sa att han inte behöver äta nått på natten.

Så i natt fick han inte det MEN det vart väldigt mycket gråt ett tag dock gick det över när han fick sova med mig ett tag.

Fåse hur denna natt går...zzzzzz

2008-08-19 @ 20:55:43
Postat av: alexandra

Tackar tackar, blidde skillnad va?=)

2008-08-19 @ 21:07:40
URL: http://mama08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0