Äntligen

GRATTIS min älskade vän och Senol till er lilla Sessa!!! Ett till litet mirakel att älska!

Nu är hon här =) Runt kvart i sju tror jag hon föddes. Allt hade gått bra. Men det gick jättefort allting så hon hade inte hunnit ta bedövning. Hon sa att det var det värsta hon varit med om, att det gjorde skitont! Det kan jag förstå. Hua =/ Inga fler barn hann hon nämna när jag pratade med henne ;)

Dom skulle bara stanna 6 h så snart får vi se henne =) Spännande! Har sett en liten bild på sms men då var hon ju alldeles ny så det är svårt att se hur hon ser ut riktigt. Såg liten ut i alla fall ;) Man glömmer så fort!

Nu ska jag och Gamze snart ge pojkarna frukost här. Stackars Dilan, hon åkte hem med flyget 6 imorse! Hon har ju varit här sen förra veckan och hoppats på att få hinna se henne, oxå PRECIS när hon åker så händer det! Typiskt!

Nu ska jag avsluta! Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Linis

Vad roligt! Du får hälsa och gratta :)

Kramis

2008-12-09 @ 08:15:11
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

Roligt du få hälsa GRATTIS

2008-12-09 @ 08:48:45
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh va kul!

2008-12-09 @ 09:05:54
Postat av: Emma Halvarsson

Åh va kul!! Men aj aj..utan bedövning..det är ingen hit!! Nästan så jag kan känna smärtan igen när jag tänker på den!

2008-12-09 @ 20:40:06
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: IdaB

Men va roligt!!! :-D

Gratta dem så mycket från oss!!!!

2008-12-10 @ 11:02:40
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0