Barnhemmet

Så! Då har vi sett klart Barnhemmet som vi började se igårkväll. Den var helt ok faktiskt. Men inte så hemsk som jag trodde den skulle vara.

Hade ju middagsgäster här, trevligt trevligt. Två kompisar till M med sina tjejer + en ena parets dotter. Barnen lekte lite och åt även lite mat dom med. Eric fick sin extra energi och somnade inte förrns vid 20 fast han bara sovit en gång idag. Nu är det fullt med disk i köket =( Diskmaskinen läker igen så vi kan inte diska för tillfället. Kul kul!

Ang ögonkliniken. Vi ska dit och kolla Erics ögonlock, eftersom det är lite "tjockare och hänger" på ena sidan. Om det är något man kan göra eller ej. Ibland syns det inte så mkt, men på vissa kort ser man att ögat kan vara mycket mindre vissa gånger. På bvc sa dom att dom nog bara gör något om det kan påverka synen. Så vi får väl se  vad dom säger.

Här ser man ju lite att ena ögat är mindre


Jag trodde att det var torsdag imorgon, men det är det ju inte. Har inget planerat då heller så vi får väl se vad man kan hitta på. Hoppas att Elias är bättre så kanske vi kan hälsa på en sväng =)

Nu ska jag kika runt lite sen lägga mig.

Trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Lisa

Han ser så charmig ut!!.

Hoppas iaf att det går bra på ögonkliniken.

2008-12-17 @ 14:56:59
Postat av: Lotta

Eric är söt endå!

De är bara att diska för hand..;-).

Vi har diskmaskin i huset men jag står och diskar endå.....

2008-12-17 @ 16:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0