Chips Geisha & Cola Light

Nu har Eric äntligen somnat, det tog säkert 40-50 min.. Han tog en lång middagslur idag ca 15-17 så han var ju inte supertrött när jag la honom strax efter 20. Men till slut så.

Idag har jag och M hjälpt en kompis att flytta. Eric fick vara hos tant Linda och Christer medans.
Det tyckte han nog var väldigt skoj. Direkt när jag ställt ner honom och skulle ta av overallen så knatade han till Lindas varma famn ;) Hann inte få av han några kläder. Så det kändes inte ens nödvändigt att stanna nå extra för att han skulle känna sig trygg. Så jag vinkade av och gick ut på en gång.
Linda skickade två filmer, på ena höll han på att riva/spela på deras kökslampor och den andra kasta omkring värmeljus. Bäst att passa på att göra hyss när man är borta ;) Här hemma hör han mest bara nej nej/aj aj då =P

Linda har dokumenterat med lite bilder:
http://lindzanengman.blogg.se/2008/december/saturday.html

Jag och Eric var en snabbis på IcaMaxi här på kvällskvisten. Han fick sitta i "vagn-bilen" som han gillar. Köpte mest barnmat och blöjor så vi har lite i Göteborg och slipper handla där på en gång.
Jag festade även till det med att köpa "rubriken" som jag ska smaska i mig nu! Mums! Kanske att det blir en film efter jag kikat runt lite till..

M ligger och sover, för att snart kliva upp och vara uppe hela natten typ. Men iofs så måste han väl göra så för att orka köra imorgonnatt till Göteborg. Men sen vill jag nog att han vänder tillbaka dygnet framöver.. Inte så kul i längden! Snart är det ju dagis på G oxå och tid för han att vara hemma med Eric 2 dagar i veckan.

Hoppas ni har en mysig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Chips, geisha och cola light lät ju inte helt fel :D



Har zappat mellan Harry Potter-filmen och Körslaget. Har du sett det? Jag kände igen 4 st från när vi var på auditionen och kikade :P



Ha ha ja det var full fart på busfröet här. Men han lyssnade så fort man sa åt honom att vara försiktig, och jag tror bara jag fick säga "aj aj" 2 ggr :)



2008-12-27 @ 22:24:22
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja han såg hyfsat nöjd ut när han plockade i majskrokslådan innan jag fick på locket.. ha ha ha :)

2008-12-27 @ 22:26:27
URL: http://lindzanengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0