Do something

Nu måste det hända nåt nere med rummen innan jag tar in på hotell eller nåt........... Vi ska försöka börja nu när Eric har somnat. Dom håller på att duscha nu... Hoppas han blir trött för han vägrade somna innan.

Har bestämt att vi ska sälja kylen och frysen som vi haft nere i förrådet och där ska jag ha mina kläder istället. Så mkt äter vi inte så att vi behöver extra kyl och frys nu! Bort bort!! Ska läggas upp annons på blocket idag.

Sen ska det upp en stång så kläder kan hängas. Och jag funderar på att ha en expedithylla med övriga kläder. Kan ju få plats en hel del då! Det kommer nog bli perfekt. Slipper köpa en garderob oxå!

Hoppas bara att det inte tar en mindre evighet att fixa för oss segpellar!

Nu verkar dom vara klara. Hoppas han somnar fort nu då (!)

Kommentarer
Postat av: nikita

hehe jaa det är mycket göra med renovering, ibland kan jag känna som du, att jag har bra lust att ta in på hotell eller flytta till en jävla lägenhet där de inte är nåt å göra.. men samtidigt är det roligt att få det precis som man vill ha det hemma.

ja hummel dressen har ja köpt och slagit in i paket från tomten :O såg också att dem hade rabatt så blev ltie smtåt sur.. men samtidigt kunde ja ju inte veta de innan.

2008-12-17 @ 17:19:02
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: EB

LILLA FÖRRÅDET NERE BLIR PERFEKT TILL KLÄDKAMMARE.

NI ÄTER JU INTE SÅ NI MÅSTE HA DUBBLA KYL O FRYSAR.

BRA TÄNKT!!

2008-12-17 @ 17:55:19
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

2008-12-17 @ 18:07:44
URL: http://picturesofme.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det där blir säker perfekt!

IKEA har sånndära klädsystem så att man kan ha två stänger i olika lägen, vi tänkte fixa klädkamaren i lägenheten..

2008-12-17 @ 18:20:41
Postat av: Lotta

Yes, han sover 2 gånger om dan. Han sover minst 14 timmar på ett dyngn.

Han är likt sina föreldrar..=)

2008-12-18 @ 11:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0