Food

Blev något fel igår så det här publicerades aldrig..

Väntar på att Hannan och Rabi med fam. ska komma snart.... Är hungrig =P 

Är på Halas rum, Eric håller på med hennes tangentbord hela tiden.. tycker det är skitkul. Lyssnar på musik på hennes dator oxå, och han börjar klappa händerna och vifta med armarna lite då och då, sötiiiis! Hoppas han får bättre rytm i kroppen än far sin =P 

Ja.. har kikat på den där Sveaväskan igen. Vill ha! Men nja... jag ska hålla mig ett tag till så kanske jag glömmer den ;P Kom på det med vagnen oxå, inte lika kul längre. När jag börjar jobba kommer man ju inte använda vagnen lika mkt. Inte lika många stadsturer i alla fall ;) Men den finns fortfarande i tankarna...

Idag har vi bara varit här inne hela dagen.. Inte ens fått på oss riktiga kläder. Har varit disigt och tråkigt väder ute..

På fredag kommer brorsan Anna och Ilja ner.. kanske hinner träffa dom en sväng! Svärmor ville bjuda hit dom på middag, så vi får väl se om det blir så =)

Nä nu ska jag avsluta

Kommentarer
Postat av: EB

Vagnen är intagen o ngt kuvert i brevlådan till dig o Moh.

Har varit hos mormor ett par timmar o nu lagar jag lax o potatisgratäng till middag.

Kram o hälsa alla ett riktigt Gott Nytt år fr Sundsvall

2008-12-31 @ 14:35:48
Postat av: pinglan

Gott nytt år, vännen!

2008-12-31 @ 14:58:03
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0