Foto

Eric ville inte somna nere i sängen. Så jag tog ut honom.. Han somnade i vagnen vid 12 och sover än. Han brukar inte kunna sova så här länge i vagnen när den står still! Så det känns skönt att han gjort det =)

Själv har jag ätit lunch och sett på Prison Break. Nu hoppas jag att han sover till 13.30 så han har fått i alla fall 1,5 h sömn!

Kanske ska åka till Lina en sväng sen.. Måste även åka till Barnens hus och kolla på spjälsängsskydd.
Vet ni av något bra?? Vill ha ett ganska högt och "stadigt". Hade ett från ikea förut och det var värdelöst.. Har kollat lite på webshopar oxå men inte så mkt. Vill nog ha ett vitt tror jag.

Har laddat över lite bilder från mobilen nu..

Så här blev kortet från ÖF. Min lilla sötis =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ett sånt litet kort vill jag ha! :P

2008-12-21 @ 16:50:16
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: pinglan

Vill du byta en bild på Amira mot en sån bild?:D

2008-12-21 @ 18:08:47
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: malin

hihi vilken sötnos! =)

2008-12-21 @ 19:18:01
Postat av: Sara

Storkillen =) Vad fin han är! Kram

2008-12-21 @ 20:12:54
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Lotta

Han var SÅ duktig fotografen, bilden på Bon blev också så bra!

Han gör det bra som fotar ungar, vet ju själv hur svårt det är att få en bra bild.

Hoppas lillemannen sover i natt!

Ha det bra!

2008-12-21 @ 21:37:20
Postat av: Lotta

Sådär blir det för Bon med, han får välling sedan lunch.

Men eftersom han sover så mycket under dagen med så hinner han inte äta så många gånger.

Hehe, man skulle kanske tro att Bon inte gör nått annat än sover..

Men alla barn är olika, det är ju de bästa med dem.

Ha det underbart!

2008-12-22 @ 17:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0